Search
Close this search box.

אלוף במיל׳ עמירם לוין: הנאצים התחילו כבני אדם והפכו למפלצות – חיילי צה״ל בתחילת התהליך

אחרי שעורר סערה באמירות קיצוניות במיוחד, אלוף במיל' עמירם לוין מגיע להתראיין באולפן TOV כדי להבהיר את עמדתו

תגיות

שתפו :

Photo by Ayal Margolin/Flash90

אלוף במיל' עמירם לוין, לשעבר אלוף פיקוד צפון, התבטא לפני מספר שבועות באמירה קשה כשאמר "צה"ל מתחיל להיות שותף בתהליכים המזכירים כאלה שקרו בגרמניה הנאצית".

בראיון לאורנה ישר מבהיר לוין כי הוא עומד מאחורי הדברים וכי התכוון לכך שיש היום גורמים בשלטון המנסים לגרור את צה"ל למקומות הללו, והשאלה היא כמה זמן הצבא יעמוד בלחץ לפני שייכנע.

לוין אומר כי אחרי השואה, מטבע הדברים התרגלנו לחשוב שהגרמנים הם מפלצות, "אבל הם לא נולדו מפלצות, אלא הפכו לכאלה בסופו של תהליך ארוך. לפני כן הם לא היו שונים ממנו ומאזרחים אחרים בעולם".

לוין מציין כי שני ציוויי ה"לא עוד" שהיו לנו לפני שמונים שנה הושגו: הקמנו מדינה יהודית והקמנו צבא חזק. "אני חרד מהציווי השלישי שלא מדברים עליו", הוא אומר, "והוא שלא נעשה לאחרים את מה שעשו לנו".

"אני חרד מהתהליך שעלול להביא לתוצאות קשות, אם כי אני בטוח שלא נגיע אליו לסופו כי אנחנו יהודים". למרות זאת, הוא סבור שאנחנו נתונים כבר בשלביו הראשונים והמסוכנים של המדרון החלקלק, כפי שמעידות, לטענתו, אינספור דוגמאות:

"פרעות חווארה דומות דמיון מפתיע לליל הבדולח", מעז לוין לומר. כמו כן, הוא מכנה את שר האוצר סמוטריץ' "עבריין" בשל ניסיונו לחסום את ערביי מזרח ירושלים כדי למנוע מהם ללמוד באוניברסיטת ירושלים. "זה ככה קרוב לאנשלוס של הנאצים באוסטריה, כשאסרו על היהודים ללמוד באוניברסיטאות שלהם".

לסיום, מבקש לוין להבהיר כי יש להלחם בטרור בכל הכח, אך הוא אינו מאמין לשר בן-גביר ולנציגי הציונות הדתית בכנסת כשזה נוגע למעשים.

מה הוא מציע?

צפו בראיון המלא

 

לקבלת תזכורת לפרקי הסדרה – אלטלנה: https://bit.ly/AltalenaTov

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

כשאין אמונה ויראת שמים יורדים לרמות של אותו המון מוסת

בנצי
בנצי
10 חודשים לפני

אני חרד ופוחד ומודאד מכל החבורה שהיתה במרכז הבטחון והעשיה הציבורית ונתקפו בעוות ערכי איום ומבוכן. כישראלי וכיהודי אני עוקב מתבונן ומבין שזה העוות שקורה לכל מי שזהותו וערכיו רחוקים מיהדות אמת והוא נגרר כמפלצת לא מוגדרת באנושות

עודד
עודד
10 חודשים לפני

כשכל שרץ עם השוואות לנאצים או אפרטהייד או שאר ירקות לעוסות מקבל עבור זה במה כדי "להסביר את עצמו" זה רק מעודד את התופעה.

רעיה
רעיה
10 חודשים לפני

חושבת שהאלוף חושש מתוקפנותו וגיזענותו שלו ומשליך על הציונות הדתית. כך זה נראה. יפה שחושש אך שיבדוק את עצמו.

מיכה
מיכה
10 חודשים לפני

האדון היה פעם מישהו. היום,חבל שהוא קיים.

Subs
Subs
10 חודשים לפני

אז זה הגימיק החדש של השמאל הרדיקלי? אנטישמיות? טוב נו, מה אפשר לצפות מחוגים רדיקליים במחנה שמוכן לפרק את המדינה, לשרוף ולפורר אותה בגלל תאבת כוח ושררה? והם עוד מעזים לבלבל במוח וללרלר על ממשלה אנטי ציונית? מדובר באלה שישבו עם האחים המוסלמים, כן? ואלה שהכשירו כבר גם חד״ש-תע״ל, כן? וכמובן, אלה שתומכים עכשיו בפירוק המדינה ושריפתה על כל יושביה, כן? אז שלא יטיפו לנו על ״תהליכים״ – בוודאי לא בצה״ל, אותו הם שוקדים לפרק גם כן – כשהם מוציאים את מיליציות החולצות השחורות שלהם לרחובות כבר שמונה וחצי חודשים כדי לזרוע כאוס ופאניקה ולהלך אימים על מיליוני אזרחים, שכל חטאם שחלקם שיצאו להצביע בבחירות ב-1 בנובמבר 2022 למפלגות ״הלא נכונות״, וחלקם האחר לא מתיישר עם עם דף המסרים שלהם.

דבורה ר.
דבורה ר.
10 חודשים לפני

עמירם לוין כנראה לא היה במעמד הר סיני…. הוא לא שמע את קול ה' מדבר ואומר לא תרצח, לכן הוא מתבלבל.

מכר מהיחידה
מכר מהיחידה
10 חודשים לפני

עמירם לוין היה עבריין במדים ונשאר עבריין באזרחות.

גיל
גיל
10 חודשים לפני

פשע גורר פשע. אלשיך העסיק חולת נפש, בדברים לא חוקיים. מכון ליווי לסחיטה פוליטית. היא רצחה את הזוג כדורי. השב"כ והפרקליטות מסתירים את זה כדי לא לפגוע בתיק 4000. ככה חולת נפש חופשיה לשרוף ולרצוח כל יום עם תעודת עובדת שב"כ. מתקשים להאמין? תראו פה: https://www.docdroid.net/Arh542G/document

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום