חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בועז העצני: מדוע דובר צה"ל ממהר לאמץ את גירסת האויב?!

בשבת שעברה נחשפנו לקרב שמתנהל נגד רועי צאן יהודים ששומרים על הקרקע מפני השתלטות ערבית ולתקשורת העוינת שהערבים יודעים לנצל היטב

שתפו :

בשבת האחרונה הותקף יהודי שרעה את צאנו בסמוך לכפר בורקא. במהלך התקיפה נפצע הרועה באורח קשה ונאלץ להשתמש בנשקו על מנת להדוף את הערבים.

כתוצאה מהירי מת אחד הפורעים, ומיד לאחר מכן הפיצו ערביי האיזור את תיאור האירוע, בו הם כמובן מאשימים את הרועה היהודי ברצח ובהתגרות מכוונת בתושבי הכפר.

בועז העצני, פובליציסט ואיש התיישבות, מדבר על האופן התמוה בו אימץ דובר צה"ל את הגרסה הערבית לאירוע עוד בטרם הספיקו לחקור את כל המעורבים בפרשה.

 

 

הוא אומר שהגרסה הערבית הופצה במהירות דווקא בעיצומה של השבת, מתוך כוונה לנצל את העובדה שאין באפשרותם של המתיישבים להגיב ולהציג את הגרסה שלהם לאירוע הקשה.

העצני מנמק את תופעת הפגיעה דווקא ברועים יהודים ואומר שרעיית צאן היא שיטה יעילה ביותר לשמירה על קרקעות. הערבים מבינים זאת היטב ומתקיפים את הרועים.

חשיפה שערורייתית במיוחד של העצני היא על המנהל האזרחי אותו הוא מכנה "ארגון נוראי שעושה איפה ואיפה", ומתאר כיצד מוצבים במנהל נציגים של הרשות הפלסטינית שמדווחים על כל מכירת קרקע של ערבי ליהודי בכדי להענישו בחומרה.

ואיפה השר סמוטריץ' בכל הסיפור?

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום