חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תתקרבו כשאתם אסורים? מנחת הקבוצות "להיות אישה" מסבירה

מדריכת הכלות בת חן ווייל נותנת כלים להתמודדות עם ימי הריחוק ומשתפת על הקהילה שיצרה בתחילת הקורונה

תגיות

שתפו :

 

בת חן ווייל היא מדריכת כלות ויועצת לזוגיות ונשיות. ובעלת קבוצות הווטסאפ "להיות אישה", בהן חברות ב4 קבוצות מעל ל1000 נשים מכל הארץ והעולם. כאשר התחתנה לפני בערך שבע וחצי שנים היו לה קשיים כמו שיש לכל זוג בתחילת הדרך, אבל, היא אומרת, "אני הרגשתי מאוד לבד". הייתה לה מדריכת כלות שהייתה טובה לאותו זמן אבל היא הרגישה בדידות גדולה וכאב גדול. לאט לאט היא למדה דברים על בשרה, לא היה לה למי לפנות ולא הייתה לה הדרכה במהלך הדרך, עד שאמרה לעצמה "אם אין אני לי מי לי", והתחילה ללמוד הדרכת כלות. עם השנים היא המשיכה ללמוד ולהעשיר את עצמה, יצאה ללימודים של ייעוץ זוגי וייעוץ לחיי אישות.

אך יש רגע שבו היא מבינה שיש מצוקה שלא נענית "בתור מדריכת כלות פתחתי קבוצת ווטסאפ, שהייתה רק לכלות באותו זמן, קראתי לה 'להיות אישה לקראת חתונה' אני אלווה אותן ואתן להם כלים בטהרת המשפחה". אך מה שקרה זה שברגע שכלות התחתנו הן לא עזבו את הקבוצה, הן אמרו לה שהן רוצות ליווי להמשך הדרך. לפני שנתיים, בפרוץ הקורונה, היא פתחה את 'להיות אישה נשואות טריות' – קהילה לנשואות טריות שכל מטרתה היא ליווי זוגות בתחילת הדרך. בקבוצה הזו היא נותנת כלים ברמה הזוגית, גישור על פערים, איך לדבר על כל מיני נושאים וכלים ברמה הנשית.

בת חן מביאה כלים להתמודד איתם עם טהרת המשפחה. היא אומרת שהרבה זוגות מפחדים מהריחוק, אבל הפרידה היא לא דבר מפחיד והיא לא נועדה להרחיק אלא לקרב ביננו. בזמנים שבני הזוג מרוחקים פיזית אנחנו נותנים להם כלים לתקשורת וקשר רגשי. היא מביאה משחק של שאלות ותשובות, שיעזור לזוג לשוחח ולהתקרב.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נעמה
נעמה
2 שנים לפני

מהממת!

שיר
שיר
2 שנים לפני

בת חן את מדהימה! תודה לך❤️

חברה בלהיות אישה
חברה בלהיות אישה
10 חודשים לפני

בת חן עושה עבודת קודש עם זוגות בקהילה המדהימה שלה!

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום