חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התיאוריה שתציל לכם את הזוגיות!

שתפו :

תיאורית חמשת השפות של האהבה , תלמד אתכם מהן שפות האהבה שישנן, והכי חשוב, איך להשתמש בהן, לשדרוג הדנמיקה הזוגית.

אם חשבתם עד היום שכולנו שווים, וכולנו מביעים אהבה באותה דרך, נכונה לכם הפתעה. מסתבר שישנן חמש שפות של אהבה, ולכל אחד מאיתנו, ישנה השפה המועדפת עליו ביותר. חמשת השפות הן: מילים, מחוות, מתנות, מגע, זמן איכות. "באמצעות חמש שפות אלה כל אחד אוהב שאוהבים אותו". כך, מספרת לנו פנינה טובין, מאמנת ליחסים וזוגיות ויועצת מינית.

מה אומרת בעצם כל שפה? יש כאלה שיעדיפו לקבל אהבה בדרך וורבלית, למשל, ע"י הבעת מילים, או כתיבת שיר. אפשרות שנייה היא מחוות. קניתם לבן הזוג מתנה בעלת ערך כלכלי? תכשיט? זו מחווה שהינה גם בעלת ערך רגשי. שפת המתנות, מתבטאת בהכנת ארוחת ערב למשל. ישנה שפת המגע. ובנוסף, זמן איכות ,המתבטא בעשייה משותפת עם בן הזוג, באופן שבן זוגכם אוהב.

כדי לגלות מהי השפה המועדפת שלכם, עליכם לשאול את עצמכם, מה היא השפה שלך ברגעי חולשה? ברגעי אושר? האם מחווה, או אולי מילה טובה?. ייתכן ששפת האהבה המועדפת עליכם תשתנה לאורך החיים וזאת כיוון שלא די לנו בידיעה שאוהבים אותנו אלא חשוב לנו גם להרגיש אהובים. גילוי של השפה המועדפת שלכם, ייתן לכם ידע חיוני בזוגיות, והכי חשוב, תדעו לתת לא רק מה שטוב לכם אלא, מה שבן הזוג שלכם רוצה לקבל.

 

 

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום