חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן דרור ימיני זועם: "מי שמכם להיות משטרת הצניעות ולפוצץ תפילה בכח? חוליגנים"

בן דרור ימיני בראיון על התחושות האישיות הקשות לאחר ההתפרעות בתפילות יום כיפור בכיכר דיזנגוף, ההשפעה על התמיכה בשמאל ובמחאה ועל הלגיטימציה שקיבלו המפגינים

שתפו :

עיתונאי ״ידיעות אחרונות״ בן דרור ימיני בראיון לזיו מאור הביע זעזוע לאחר שנחשף בצאתו של יום הכיפורים לתמונות של ההתפרעות בכיכר דיזנגוף במהלך התפילות שאורגנו על ידי "ראש יהודי": "התחושות קשות. כשסיימנו את התפילות שמעתי את החדשות וחמתי בערה בי. מה זו האיוולת הזו? מה זה איבוד השכל הישר הזה? כבר ביום שישי כתבתי מאמרון נגד הפסיקה ונגד ההחלטה של העירייה. מה זה הדבר הזה שלא נותנים למתפללים אפשרות להתפלל בהפרדה? מדברים על פלורליזם? מדברים על מגילת העצמאות, מדברים על חופש הדת והוא כולל גם את החופש להתפלל בהפרדה. ואפשר לחשוב איזו הפרדה, היו שם מחיצות בגובה דשא".

לדעתו של ימיני ההתנהגות הזו הובילה לפגיעה במאבק נגד הרפורמה ובשמאל: "שנאת החינם הזו לא תוביל אותנו לשום מקום טוב. כמי שתומך במחאה ולא אוהב את הקואליציה הנוכחית ואני חייב להודות שביום כיפור זה דווקא קואליציית הימין קיבלה עוד שני מנדטים בגלל האיוולת של השמאל".

ימיני מדגיש כי גם אם הייתה הפרה של החלטת בית המשפט זה לא תפקידו של הציבור לאכוף אותה: "הטרגדיה היא שיש כאן ציבור גדול מאוד שהוא ציבור נורמאלי והוא רוצה מדינה יהודית ודמוקרטית גם לפי נוסח אורתודוכסי. לציבור הזה אין שום ביטוי בימים האלה. מה שקרה בכיכר זה שיח של קצוות. האשמה ברובה הגדול מוטלת על אותם חוליגנים שכאילו באו בשם המחאה כדי לפוצץ תפילה. נניח שהם הפרו את החלטת בית המשפט, מי שמכם להיות משטרת הצניעות לפוצץ תפילה בכח? ממתי אתם השוטרים? חוליגאנים".

מה ימיני חושב על דעותיו של הרב יגאל לוינשטיין?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום