חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנחנו נבוא ונוציא את הילדים שלכם בשאלה

ארגון ״ראש יהודי״ ניצב מול מתקפה רק בשל רצונו לקרב יהודים אל יהדותם, במדינת ישראל מתרחשת מלחמת דת

שתפו :

תומר נויברג, פלאש 90

רדיפה מס׳ 1: האנרכיסטים.

ישי הדס, ממקימי "קריים מינסטר" פרסם "ברכת חג" כנגד ארגון "ראש יהודי", יהודים דתיים וממשלת ישראל.

"אתם גאים בהדתה?
רוצים להחזיר בתשובה במרחב הציבורי את כולנו. בכייף מתוקים!! אבל אך ורק על בסיס הדדיות!! אנחנו נגיע למרחבים הציבוריים בשכונות ובערים שלכם ונוציא בשאלה בגאווה ומתוך תחושת שליחות עצומה כמה שיותר מכם! יש לנו המון מה להציע לסקרנות האנושית הטבעית של ילדיכם והנוער שלכם… ערכים הומניים נשגבים, המון מדע, ים תרבות ואמנות, תיקשורת… רוצים להכריז על מלחמת דת ותרבות מוצהרת??
אתם עלולים לקבל אותה בריאקציה טבעית וספונטאנית מבלי שהתכוונתם… יהיה מעניין לראות איך תגיבו אתם… אני אגב, מוכן ליזום ולארגן את זה… שנתחיל לחפש ספונסרים ב ocd?? אגב, בקרב הזה כלל לא בטוח שתנצחו… אתם מכירים את היוצאים בשאלה אצלכם… הם כלל לא מעטים… והסלולרים וגוגל… בכלל מכה…
חישבו פעמיים. אולי שווה שתנצלו את הזמן, כח האדם והמשאבים שלכם כדי לחזק את מסעי היריקות על נוצרים, וקריעת סידורים של רפורמיים וקונסרבטיביים… יהדות עאלק… אוטוטו עוברים לאינקווזיציה?? חחחחחח? מהפכת תרבות? טליבאניזציה? מה?(וד"ש לאחיך רוטמן.) חג סוכות שמח. ישי הדס".

הוא צירף את התמונה הבאה:

 

אם חשבנו שרק "ראש יהודי" מפחיד את ישי הדס ואת חבריו, אזי הסרטון הבא שפורסם לפני חודשיים, מוכיח שגם חב"ד מאיימים עליהם.

"אחים יקרים, מקומכם לא פה", כך פתח את דבריו ישי הדס ברקע של הסלוגן החדש של "כח קפלן". אחרי שלעג לרבי מלובביץ' עוד הוסיף: "אין לכם מה לעשות כאן… ננהל נגדכם מאבק ציבורי, משפטי, חוקי לחלוטין, אנחנו נעיף אתכם". כל זאת אמר מול פרוייקט חב"ד החדש בהוד השרון שנגנז ע"י בית המשפט.

 

 

רדיפה מס׳ 2: ערוץ 13.

לפני כשבוע בחרו בערוץ 13 להתמקד ביו"ר ארגון "ראש יהודי", ישראל זעירא. לצורך כך "גויסו" כל אנשי הערוץ.

הרב אליהו זיני

מגישת החדשות, תמר איש שלום, בחרה לכתוב פוסט בגנותו של זעירא בו היא מכריזה "נחשפה האמת האומללה".
לאחר מכן, כתב הערוץ, בר שם אור, נשלח לבחון את הערוץ שבבעלות זעירא. ב"תחקיר" המיוחד הראה קטעי וידאו חתוכים מגמתית כדי לקרוא לערוץ "טוב אקטואליה יהודית" בשם "ערוץ הטרלול של ישראל זעירא".
אמש (רביעי) נשלחה כתבת החינוך של ערוץ 13, ליאור ורוצלבסקי, לבחון תוכניות לימוד של הארגון בתוך מערכת החינוך. הכותרת של הכתבה ה"מאיימת" על הציבור: "בקרוב שיעורי 'ראש יהודי' בבתי הספר".

 

רדיפה מס׳ 3: עיריית ת"א.

עיריית ת"א דוחה כל ניסיון להגיע לפשרה בדבר קיום הקפות שניות מטעם ארגון "ראש יהודי". אפילו שופט בית המשפט המחוזי, ניסה לקדם אמש (רביעי) פשרה. אבל בעיריית ת"א, מסתכלים על הבחירות המקומיות הקרובות ולא על הפעילות המבורכת של הארגון. אגב, היה זה ראש עיריית ת"א רון חולדאי שהשתתף באירועי הארגון לא מזמן.

הקמפיין נגד היהדות הביאו הבוקר (חמישי) לעליית מדרגה נוספת באלימות.

סיכם זאת, שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, עמיחי שקלי: " כשבביטאון ״המחאה״ הארץ מבקשים למחוק את היהדות, הפרזנטורית שלה מכנה את שרי הממשלה ״נאצים״ והאדריכל שלה מייחל לראות גופות צפות בירקון, התוצאה הישירה היא רצף אירועי אלימות מאורגנת כנגד מתפללים ביום הכיפורים, פגיעה פיזית בנבחרי ציבור והבוקר – תקיפה של אב שכול שביקש לקיים תפילת אחדות במעוז ״הליברלי״. בור ללא תחתית של הסתה פרועה ושנאת חינם. בושה!"

יועץ התקשורת לשעבר ומגיש הרדיו איציק סודרי מציע פתרון כואב למצב: "לא מאמין שאני כותב את זה אבל הגיעה העת שהמשרד לבטחון לאומי והמשרד לשירותי דת יבחנו ברצינות אבטחה על בתי כנסת ומתפללים בתל-אביב כמו בחו״ל".

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
6 חודשים לפני

לא רק אנטישמיות שלא הייתה מביישת את דודלי האנטישמים בחו״ל, אלא גם התגברותם של תהליכי דיפ סטייט עוברים על השמאל הרדיקלי. הקריאה לעצור אנשים רק בגלל אמונתם מצד אחד ובגלל תלי תלים של שקרים, בדיות, מעשיות ועלילות דם באצטלה משפטית (תיקי נתניהו), היא, כמובן, ירידה לשפל מוסרי ואנושי ברמות שרק אנשי השמאל הרדיקלי הממורמרים – כי אין ביכולתם עוד לנצח את הימין בבחירות, בלי לרמות בוחרים או לחבור לתומכי טרור – מסוגלים לו. זה עוד סימן להתנוונות שעוברת על השמאל – קודם כל על חלקיו הרדיקליים, ואלה בתורם, משפיעים על רבים מהשאר במחנה השמאל, שכבר אינם מסוגלים לחשוב בצורה עצמאית וזקוקים ״למומחים״ שיאכילו אותם ״מידע״ בכפית. והעובדה שהם עוד מעזים לדבר על הגנה על הדמוקרטיה ועל זכויות משום מה מצליחה להדהים אותי כל פעם מחדש.

יוסף
יוסף
6 חודשים לפני

75 שנה אתם פוגעים ומסיתים נגד יהדות ותורה מה ההבדל אם בגלוי או בסתר הנביא יחזקאל אמר העולה על רוחכם היו לא תהיה
יש בורא לעולם הוא המנהל

בני ברקי אימתני
בני ברקי אימתני
6 חודשים לפני

קריים פשוט חבורת פשע ברברית שמאלנית גאה ומנופחת, אם תגעו לבני ברק שם תתגלו במלא מערומכם, מה תדבר עמם על אוכל, נשים, וכדורגל? זה מה שיש לעולם הנבוב שלכם להציע, אז בואו אתם מוזמנים…

מאזין מיקרי
מאזין מיקרי
6 חודשים לפני

השנאה ליהודים האנטישמיות בעולם וזיכרון השואה מפחידים ישראלים רבים שמנסים להתנער מהציביון היהודי ולהתכחש לדת היהודית, זאת זכותם וזה בסדר אבל לא זו הדרך, מי שרוצה להמלט מהזהות היהודים לא יכול להסתתר מאחורי החילוניות הוא צריך לעשות משהו דרמטי יותר. המשך יבוא

ששי
ששי
6 חודשים לפני

אתם מיסיונרים
אך אפשר הדתה ליהודי
מה שאתם עושים זה מיסיונרים להמיר את היהודים לנצרות

גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

צריך לבטל אל חמולת השופטים בישראל. הם מגינים על רוצחת קניבלית בגלל שהיא סייענית שב"כ. docdroid . net / smv1kdn
תמחקו את הרווחים לראות את הראיות,
במשפט דרייפוס שהם עושים.

קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
6 חודשים לפני

עם-רב של חלאות עליך ישראל !!!
מולנו בני העם היהודי בארץ ישראל מתנהלת מלחמת דת כפולה משתי חזיתות !!!
האחת – מצד האיסלם הנלחם בכלי-זין ובאופן גלוי !!!
והשניה – מצד העם-רב שהסתפח לאורך השנים לעם ישראל והוא דובר עברית צחה ובידיו ת.ז כחולה ואפילו פנקס מילואים… אך מאחורי החזות הישראלית… מסתתרים גנים זרים הפורצים החוצה ברגעים של גירוי הגן הזר שבהם… ובמיוחד כאשר עומד מול עיניהם סממן יהודי המאיים על הגן הזר ההוא שמקורו במוצאו מ… העם-רב ממנו בא !!!.!.!!!
🧐🤔🇮🇱🇮🇱🇮🇱

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום