חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אהוד ברק מחפש גופות בירקון – לא ניתן לו את זה"

פעיל הליכוד בוריס אפלצ'וק משוחח עם יגאל מלכה על השמאל שאיבד את הדרך ועל הפרובוקציה של אביגדור ליברמן השבוע באוטובוס באשדוד: "הוא סוכן כאוס מקצועי"

שתפו :

Photo by Flash90

אביגדור ליברמן עלה השבוע (רביעי) לקו 86 באשדוד כאות תמיכה בנוסעת שסורבה לעלות לאוטובוס. "לא מספיק שעשו קמפיין פייק על נהג האוטובוס, אלא שליברמן קפץ על ההזדמנות כדי להתגרות בציבור החרדי", אומר יגאל מלכה.

בוריס אפלצ'וק, פעיל ליכוד מבהיר כי "ברור שזה מהונדס לגמרי. ליברמן הוא סוכן כאוס מקצועי ופרובוקטור מקצועי שחי מהדברים האלה". עוד הוא מוסיף שליברמן הוא שחקן משנה באירוע שישראל חווה כעת, אשר מי שעומדים מאחוריו אלה אוליגרכים מונופוליסטים, הקיבוצים הפריבילגיים וגנרלים לשעבר למיניהם שמקבלים פנסיות תקציביות.

 

 

אפלצ'וק טוען כי השמאל איבד את דרכו לחלוטין, אך כדי בכל זאת לגבש סביבו מחנה, הוא זקוק ל"אידיוטים שימושיים" אשר מגויסים באמצעות ליבוי שנאה כלפי המחנה השני, "את זה ליברמן יודע לעשות מצוין".

יגאל מלכה מוסיף כי מספיק להקשיב למיליארדר ואיש השמאל הקיצוני קובי ריכטר כדי להבין את מהות הסיפור, והיא: שימור המעמדות. אפלצ'וק מסכים: "השמאל לא מוכן לקבל מציאות שבה הקול של כולם שווה".

לסיום, יוצא אפלצ'וק במסר לימין: "אנחנו ננצח, אבל באיפוק, בתבונה ובנחישות בלי להגרר לאלימות השמאל. אהוד ברק מחפש גופות בירקון – לא ניתן לו את זה".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עודד
עודד
8 חודשים לפני

צריך לתת לו את זה – שהגופה של ברק תהיה בירקון.

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום