חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טייס קרב לשעבר: ״אני בעד מלחמה בלתי מתפשרת… עד שנסלק את הנגע״

קובי ריכטר, מי שהיה טייס קרב וכונה "אלוף ההפלות" בחיל האוויר לאחר 11 הפלות של מטוסי אויב, מאבד גובה וכיוון בשידור חי כאשר היעד שלו הופך להיות ממשלת ישראל

שתפו :

פלאש 90

"אני בעד מלחמה בלתי מתפשרת בהפיכה המשטרית. האיום מבפנים גדול יותר מהאיום מבחוץ", כך אמר איש העסקים וטייס הקרב לשעבר, קובי ריכטר.

ריכטר התראיין בשבת האחרונה לשלום קיטל ביומן השבוע בכאן 11. קטע מהראיון שודר בתכניתו של  אראל סגל בערוץ 14.

 

בשנת 2016 עמד ריכטר בראש תנועת 'דרכנו', שאיחדה את ארגוני השמאל V15 ו'קול אחד'. עיקר פעולת התנועה היה לנסות ולהדיח מכס ראשות הממשלה את בנימין נתניהו.

יחד עם אנשי עסקים אמידים נוספים, תרם קובי ריכטר מיליוני שקלים לפעילות התנועה. היום פועלת 'דרכנו' בעיקר באמצעות הערוץ האינטרנטי דמוקרטTV. ערוץ שמעניק במה לארגוני המחאה ולהפצת הפעילות של האנרכיסטים.

גם כיום תורם ריכטר רבות למחאות השונות נגד הממשלה.

"אני משתתף, עוזר ויוזם אירועים כאלה ואחרים ומדבר עם הטייסים הצעירים ממני.
מאוד מאוד בעד הפסקת ההתנדבות.

אני עוזר לטייסים המתלבטים להבין מהם השיקולים בעד ונגד כדי שהם יקבלו החלטה בסיטואציה מאוד קשה.

מצד אחד, המסירות המלאה לדמוקרטיה הישראלית ומצד שני, דרך המאבק הזה של מניעת התנדבות שיש לה אפקט על בטחון המדינה.
דרך המאבק של מניעת התנדבות. יש פה בעיה – לא המתנדבים שהפסיקו להתנדב יצרו אותה אלא הממשלה הנוראית הזאת. אני חושב שהאיום מבפנים, אם יתממש האיום מבפנים של הריסת הרשות השופטת, זה איום הרבה יותר גדול ומשמעותי מכל איום שיכול להיות עלינו מבחוץ.
לכן, עם כל זה שזה מחליש אותנו נגד האיומים מבחוץ, אני בעד מלחמה נחושה עיקשת ובלתי מתפשרת עד שנסלק את הנגע הזה טוטאלית משום שהאיום מבפנים בעיניי גדול בהרבה מכל איום מבחוץ.
הדבר הזה יגמר בנצחון שלנו ללא שום ספק. מה ששונה בינינו לבין משטרים אחרים אוטוקרטיים או דיקטטוריים, במקרה שלנו שאין לו אח ורע במדינות אחרות, הכח הבטחוני הוא אנחנו המוחים והכח הכלכלי הוא אנחנו. אנחנו הכלכלה ואנחנו הפתרון של המדינה – לא הממשלה. אין שום דרך בעולם שהם מנצחים אותנו. אנחנו מנצחים את הדבר הזה.
לקראת סוף השנה יתברר עם הורדת הרייטינג שלנו על ידי סוכנויות הדירוג – אין דרך שהממשלה הזאת ממשיכה. אצלנו אנחנו הכלכלה. אם הם יצליחו למשוך אותנו חצי שנה – יקח 5 שנים של שיקום. אם עד יוני – 10 שנים שיקום. ביבי רוצה ליצור לחץ להסדר – בלי קלון ובלי הרחקה מהחיים הפוליטיים הוא לא יקבל את זה. המרמה והפרת האמונים מספיקים בשביל 5 שנים בכלא, הוא לא יסתכן בזה.
אני רואה את כל המובילים ואני פועל איתם ואנחנו יחד".

 

 

ריכטר הוא שכן של ראש מחאה בולט אחר שעומד בראש פורום העסקים.

כולם יחד שכנים במגדל יוקרה משקיפים מלמעלה על ישראל השניה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
18 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסי
יוסי
9 חודשים לפני

איזו בושה. סרבנות עם גיבוי מכול כיוון שתכליתה ומהותה הפיכה צבאית. אכן כך, בישראל יש ניסיון להפיכה צבאית, וכולם או הרוב מלטפים את הסרבנים. מה היה אומר על כך בן גוריון, רבין, בגין (האבא להבדיל מהבן).

מיכה
מיכה
9 חודשים לפני

פעם הוא היה משהו. היום, חבל שהוא קיים.

חנן
חנן
9 חודשים לפני

קובי ריכטר יצור עלוב ומטורף, מנוול ושפל, מרושע, בזוי והזוי, מסית ובוגד שדינו ינתן עפ"י החוק. לראשונה בחיי שמעתי את שמו וטוב שכך אין לי ספק שלא הפסדתי מאומה. היצור הזה לא אמיתי בעייני הוא משוגע על כל הראש ואולי גם מסומם לך תדע כאילו הם חבריו של אהוד ברק, החבר הצמוד של הפדופיל. בוז ובושה שכאלה הם בכירנו לשעבר, מעניין מי ילד אותם ומי חינך אותם, כנראה מתהפכים בקיבריהם.

אילנה
אילנה
8 חודשים לפני
הגב ל  חנן

אדם אכזר שאין דגמתו

חני
חני
9 חודשים לפני

מר קובי ריכטר עליך נאמר שזיקנתך מביישת את בחורתך, תתבייש שככה אתה מתייחס ליותר מחצית מעם ישראל, מעשייך יקרבוך ומעשייך ירחיקוך, ואתה רחוק מאוד אדוני,בושה!!!

אבי
אבי
9 חודשים לפני

חחחחחחחחח
אתם בתקשורת תפסיקו לאמר כי בן המפגינים חפש אנשים טובים.
אן אחד טוב.כל מי שישן עם כלבים קם עם קרציות
אמר לי מי חבריך אומר לך מי אתה
אתם מטעים את צבור מצביעי הימין

ישנם רוצחים שהיו רופאים
ישנם רוצחים שהיו עורכי דין ועוד ועוד לא זוכר כי בשל עברם לא עמדו לדין
היה טייס ? הוא היה טעות גדולה

עושה שלום
עושה שלום
9 חודשים לפני

איזו אינטונציה מפחידה. מאד דומה לברק ושניהם נשמעים כמו אויבי העולם החופשי. אגב, גבי ברבש שגם הוא גר איתם מוכר לנו מאירוע סוער אחר במדינה. אולי בבניין הזה טמון הפתרון למי רצח את רבין!

משיח
משיח
9 חודשים לפני

אין עוד מדינה בעולם שלא היתה זורקת את המטומטם הזה לבית הסוהר
על הדברים ההזוים חסרי השכל של אדם שהשינאה לביבי טימטמה אותו

תמי מי
תמי מי
9 חודשים לפני

לקובי ריכטר הגזען האנטישמי שונא יהודים ובדעותיו יש זרעי חשיבה נאצית שרוצה לגדוע את הנגע שזו ישראל השניה ובעוונותיו הוא גם טייס וגם קיבוצניק רק להבין מהיכן הגיעו רוב מתככני ההפיכה
מקיבוצי הארץ שם נזרע זרע הפורענות
אלה הם אותם קיבוצים שבוזזים את קרקעות המדינה ומסתתרים מאחורי שערים צהובים

אבי
אבי
8 חודשים לפני
הגב ל  תמי מי

לצערי אתה לא נמושה. אתה בהמה נאלחת ודבריך הם קריאה להפיכה שלטונית ועל מעשה הבגידה הזה יש להעמידך למשפט ופסק דינך הוא אחד מאסר עולם.

חנן
חנן
8 חודשים לפני
הגב ל  אבי

לכנות אותו בהמה זאת מחמאה אפשר לקרוא לו אשפה רעילה.

חבר מרכז ליכוד מאוכזב
חבר מרכז ליכוד מאוכזב
8 חודשים לפני

קראתי את הביקורת וגם ראיתי את המתגוררים במגדל אסותא . פשוט אתם לא מעודכנים.חלק ניכר מהרשומים לא גר שם מעולם.חלק מכר מזמן .לעצם הדברים : ממשלת ישראל ממשלה שובנסטית לצערי. כליבראל ממחנה הימין לא לזה פיללתי . חוק הגיוס היום שהופך את האזרחים לשונים בפני החוק . בחירת השופטים וחוקי מבצרות לא היו על סדר היום .כמובן שלא הדרת הנשים המרחב הציבורי.אני לא מקבל את דבריו של קובי כלשונם.הדבר מכעיס .אני כן יודע שלצערי אילו העובדות .
שכך כל אותם טוקבקיסטים לצערי ישארו ענים. תושבי עירות הפיתוח ימשיכו להיות מוזנחים.ההבטחות של נתניהו למלחמה ביוקר המחיה הפכו לפעילות צדדית .חברים תפקחו עינים 300 אלף איש כל שבוע מפגינים כולם אנשים טובים ותורמים.חברי מרכז ליכוד רבים בינהם ואני אחד מהם

גיל
גיל
8 חודשים לפני

חיות מיארה וארגמן מגינים על רוצחת סדרתית. להסתיר את זה שרוני אלשיך העסיק אותה בשב"כ. היא רצחה את הזוג כדורי ולא דעאש. השב"כ מסתיר וידאו עם הפנים שלה הולכת לדירה של כדורי. השב"כ עינה את הבנים, הנשים שלהם והרעיב את התינוקות שלהם כדי שיודו ברצח שהיא עשתה. בינואר 2022 חוקרים מחו"ל קבעו שהרוצח הוא חולה נפש יהודי שהכיר טוב את בני הזוג כדורי. באפריל 2022 שלחתי ליועשמית ראיות מחוקר פרטי שהיא הרוצחת והיא עובדת שב"כ. מיד השב"כ לקח אסיר שלו והוא משקר שהוא הודה ברצח. השב"כ לא נותן לאיתמר בן גביר לטפל בנושא. לכן המאפיונרית אסתר חיות ביטלה את ועדת החקירה למח"ש. המשפט בדלתיים סגורות ובית המשפט לא נותן לי להציג את הראיות. השופט הוא עודד שחם מתיק 4000. ראש הממשלה האחראי על השב"כ לא מסכים לטפל כדי שלא ירצחו אותו. זה לינק לראיות docdroid.net/arh542g

מנטעש
מנטעש
8 חודשים לפני

כל מילה שלו אמת נכונה ומדויקת וההתייחסות שלכם אליו כאל תומך באנרכיסטים היא אפילו לא מעליבה, סתם ילדותית ברמה של כתה ג'

חנן
חנן
8 חודשים לפני

יש לטיס הזה פרצוף מרושע של נאצי, מעורר חלחלה ובוז.

יצחק
יצחק
8 חודשים לפני

איזה בניין? שמתם לב כמה עו"דינים צריך לעבור על מנת להגיע אליהם? הגנה צמודה. אני לא בוטח באדם שמוקף בכל כך הרבה עו"דינים…יש משהו לא אמין

דניאל
דניאל
8 חודשים לפני

ניראה לי שאחד מצביע לרשימה המשותפת הוא סתם פלצן וחזיר לבן מתנשא הראשון שהם ידפקו זה אותך חזיר לבן עים לא תספיק לברוח לאחד הבתים שלך באירופה אך אמר רבין עלכם נופלת של נמושות

דני
דני
5 חודשים לפני

קובי ריכטר ? אכן מליארדר, אבל אכול שנאה עצמית מהולה ביהירות והתנשאות בזויה. לך תכנס לקונכיה של במגדל או בארסוף, ביחד עם ברק -ברח , ושבו בשקט ל-20 שנה הקרובות. זה הדבר המועיל היחידי שאתם יכולים לתרום , לעתיד לבוא. 2 חוליגנים מזדקנים !!

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

18
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום