חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקשורת הישראלית מציגה: המדריך המלא ליצירת פייק

האם יש קשר בין קריאות לסרבנות לבין המוטיבציה של חמאס לבצע את המתקפה הרצחנית? חלק מכלי התקשורת החליטו עבור רה"מ נתניהו מה דעתו

שתפו :

כאשר רה"מ בנימין נתניהו השיב לשאלות עיתונאים, הגיע תורה של כתבת ערוץ 13, מוריה אסרף וולברג: "שאלתי את רה״מ האם הוא חש אשם והאם נערך למלחמה כפי שהוזהר על ידי הצבא – הוא השיב: 1. לא התקבלה אזהרה 2. התרעתי מפני הסרבנות ואמרתי שברגע האמת לא תהיה כזו. ביום שאחרי יבחנו את הקשר בין הסרבנות לבין מהלכי סינוואר. אחת הכתבות ביקשה לחדד: אתה אומר שזה מה שהניע את סינוואר? נתניהו השיב שזה לא מה שאמר, אלא שזה יבחן".

מכאן החל קמפיין בתקשורת על פיו רה"מ נתניהו מאשים לכאורה את הסרבנים בכך שאירעה מתקפת חמאס.

כדי לתת "משקל עיתונאי", כך בחרו להציג את הדברים:

מניין נבעה הטעות?

הכתבת הפוליטית של "מעריב", אנה ברסקי:
"על הכתבים המשתתפים בתדרוך רה"מ נאסר באיסור מוחלט להכניס לחדר התדרוכים מכשירי הקלטה, טלפונים ניידים ואף מחשבים, שווה לפנות למי שכן הקליט (פרט לעיתונאים, נכחו לא מעט גורמים נוספים בחדר).

הציטוט המלא כפי שהוא מופיע אצלי במחברת (בדוק מול הקולגות, גם אצלם זה נראה כך) :
"בחודשים האחרונים עלה החשש שהקריאות לסרבנות עלולות להשפיע על אויבינו, לעודד אותם בתוכניות שלהם. התרעתי מפני האפשרות הזאת. בסוף, ברגע האמת, כפי שראינו לא הייתה סרבנות. בהמשך ייבחן: האם לקריאות לסרבנות הייתה השפעה על המוטיבציה של סינוואר".

הכתבת הפוליטית של "ישראל היום", שירית אביטן כהן: "איך ספין נולד? כמו עיוות.
ישבתי בתדרוך עם רה"מ. הדברים שצוטטו בשמו עוותו לחלוטין. מנסה להבין את התעוזה לעשות את זה כשעוד 30 זוגות אוזניים שומעים את הדברים ועכשיו סערה על דברים שלא נאמרו.
באמת אין שיא שלא עברנו פה בשנה הזאת".

בשלב הזה, יו"ר המחנה הממלכתי ושותפו של נתניהו לממשלת החירום ולקבינט המלחמה, בני גנץ, כתב: ״מעל 100% התייצבות למילואים והתגייסות יוצאת דופן של כל החברה הישראלית – הם התשובה המוחצת לכל אויבינו. התחמקות מאחריות והטלת רפש בעת מלחמה הם פגיעה במדינה. ראש הממשלה חייב לחזור בו מדבריו באופן חד וברור. אני מבקש לחזק שוב את כל המשרתים – מכל מקום. בזכותכם – אנחנו ננצח".

אחרי הסערה המדומה על דברים שכלל לא אמר, נאלץ ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפרסם הודעה ברורה: "‏חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו. חמאס טעה – ולכן יחוסל. רק יחד ננצח".

לאחר הודעת רה"מ נתניהו, שיתף את דבריו השר בני גנץ וכתב: "יחד, כל החברה הישראלית, ננצח".

היוצר והתסריטאי, מני אסייג, הגיב לדברי רה"מ: "למרות הרדיפה הפושעת, למרות הספינים נגדו, למרות הפייקים בשמו, למרות מה שכולנו יודעים ולא ממש מדברים על זה עכשיו, עדיין הכי ממלכתי שיש! מנהיג ראוי ולמזלנו הוא על ההגה בימים האלה. עם ישראל חי".

מהעבר השני, אחד ממובילי מחאות השמאל, משה רדמן, כתב: "ראש הממשלה נתניהו פתח במלחמה נגד הציבור בישראל כי הוא רוצה למלט את עצמו מאימת הדין ומהאשמה על הטבח הגדול ביותר שהיה כאן. נתניהו טעה – ולכן יודח ויזכר לדיראון כולם. רק בלעדיו ננצח".

השיב לרדמן, ארגון "תורת לחימה": "היחידים שפתחו במלחמה נגד עם ישראל הם אתה וברסלר, יחד עם כל איומי הסרבנות ערב המלחמה. גם היום אתם ממשיכים עם פוליטיקה קטנה ומשסעת".

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

ימני שצופה בערוצי אלג'זירה 11 12 13 נותן כוח לאוייבים מבית להסית נגד נגד נתניהו והימין
צפו רק בערוץ 14 , יהודי ציוני ודובר אמת .

בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

תקשורת השמאל שותפה לפשע הלאומי שהמיט עלינו את אסון השמד והם ממשיכים בהרסנות מסוכנת

בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

מצער מאד שערוץ 14 בתוכנית הטריוטים נופל כמו ערוצי השמאל גם בהשעיית עוד ארי ועכשיו בלכלוך של יקי אדמקר שחטא בלשון הרע כלפי עמיחי אליהו בדרך הזו התוכנית לא תעניין למרות המאמצים של ינון מגל ממש מביש היה לראות את יקי מתפתל להחזיק בשקר שלו למרות שזמרי ואחרים אפסו אותו חד משמעית והוא לא מתבייש להודות ולבקש סליחה. עלוב

חנן
חנן
5 חודשים לפני

התקשורת בישראל היא רקבון אחד גדול, רובם מתואמים, משקרים, מפיצים שקרים, לא מניחים לראש הממשלה נתניהו אין יום ללא ניסיון לפגוע בו. הוא אשם גם במעשיו של גנץ ואיזנקוט, מי שלקח מהישובים בעוטף את הנשקים זה צה"ל בהנחיית גנץ, מי שביטל מחסומים לבידוק הפלשתינאים הנכנסים זה הצבא בהוראת "הגאון גנץ", היצור העלוב, הצבוע עם פרצוף של ילד דביל רדום, עם הלשון בחוץ. תהיו כפרה על הנעליים של,ראש הממשלה, אפסונים עלובים ובואשים.

בנצי
בנצי
5 חודשים לפני

תקשורת השמאל בגזל כספי הציבור בעריצי 11 12 13 שותפים באיריות שהביאה עלינו שנאה וקיטוב ועד לשמד 7.10.23. תאריך שנכנס לתהליכי התקשורת ההרסנית בישראל

שחר
שחר
5 חודשים לפני

אין ספק שכל הנושא "למי ישמע הצבא בזמן שבית המשפט יפסוק נגד הממשלה" גרם למנהיגי הצבא והביטחון שהם חילווה, הרצי וגלנט וכנראה שיש עוד כאלו, להבין שהפקודה לציית להוראות הממשלה ובפרט לנתניהו נתונה לידם וכי הסרבנות הלגיטימית של הטייסים ובתוכם כל החברה מ 555 ועוד, הביאה אותם לחשיבה שגויה בקונספציה שניהול המדינה לא קורה בממשלה אלא בפקידות הבחירה ובצבא.
אסון כזה של חוסר שיתוף פעולה בין אמ"ן לממשלה בהסבר מובן שהראש של ראש אמן נמצא במזג האויר ודעות פרוגרסיביות כולל קורטוב של סרבנות מביא וקריסה והרג של 1400 אנשים וזה נגמר בדרך נס.
אתם ערוצי התקשורת אשמים לא פחות
11,12,13 ערוצי שמאל רדיקלי גומרים את המדינה.

השר קרעי, אתה כשלת, כשלת בחילוק של ערוצי התקשורת שווה בשווה.
מכעיס אותי שלא עמדת נגד איילה חסון ופירקת את כאן 11, מעצבן שהכסף שלי ושל כל אנשי הימין צריך לממן ערוץ תקשורת שמשדר דעה שמאלנית, זה הכסף שאנחנו משלמים עבור אגרת הרישוי של הרכבים שלנו.
אז תתישר בבקשה ותעמוד על הזכות שיש לכל אזרח לקבל תמורה בעבור מה שהוא משלם.
אנחנו מפסידים את השילטון במקום שאנחנו ניצחנו עם 64 מנדטים אתה והחברה סביבך מפסידים.
אז תתישר בבקשה ומהר השר קרעי.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום