חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בושה! כך נראים אנשי המחאה

מתנגדי הרפורמה שצועקים דמוקרטיה מבקשים כנראה את החופש להפר את החוק. שני מקרים קשים נחשפו בימים האחרונים

שתפו :

דוברות המשטרה

אודי קליין, מנהל בי״ס לאומנויות בתל אביב, ניהל על פי החשד יחסים אינטימיים עם נערים בני 16 שפנו אליו בבקשות סיוע.

עם פרסום החשד הוציא את עצמו לחופשה ארוכה, למרות שעדיין לא מבין את מעשיו: "הוא לא היה תלמיד שלי, לא עשיתי משהו לא בסדר ולא חושב שהיה שם משהו לא תקין", סיפר קליין.

גורמים במשרד החינוך מסרו בתגובה: "הזוי שהוא לא מבין את הבעיה, זה מטריד מאוד".

קליין גונן בעבר על מורה אחר שהיה קשור לאונס של תלמידה. אמה של התלמידה אמרה בראיון ב״כאן 11״: "זו הקלה. התרעתי על הסיטואציה עם אוקון (המורה שקשור לאונס). כשביקשתי הגנה לבת שלי ודרשתי שיפטרו אותו, הוא (אודי קליין) הפסיק להגיב אליי וניסה להשתיק אותי".

 

 

בשבוע שעבר נאם אודי קליין בקרית אונו על ״דמוקרטיה״ ועל מציאות ישראלית שבה יש "התפרקות של כל ערכי היסוד בחברה הישראלית עליהם גדלנו".

 

 

רשף משולם, רופא בן 35 מת"א, מואשם על ידי פרקליטות מחוז תל אביב שייבא מחו"ל "סם אונס" מסוג GBL ("ג'י") בכמות של כ-160 גרם.

"המשיב הינו רופא חדר מיון וקופת חולים, מתוקף תפקידו אמון על בריאות הציבור ומכיר היטב את הסיכונים הקיימים בשימוש בסמים", אמרה עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב. "חרף זאת, המשיב ייבא והחזיק סמים מסוגים שונים בכמויות מסחריות, בין היתר סמים קשים הנחשבים ל'סמי אונס'. המשיב מעל באופן בוטה באמון אשר ניתן בו מתוקף תפקידו, ומכאן קמה חזקת מסוכנות בעניינו".

ד"ר משולם עוסק ברפואה פנימית וברפואת משפחה בקופת החולים מכבי והוא מתמחה ברפואה דחופה בבית החולים איכילוב. בבעלותו מכון הוראה והכנה למבחני קבלה למקצועות הרפואה.

ד"ר משולם אף נטל חלק פעיל במחאות השמאל והשתתף בשביתות הרופאים.

הקומיקאי גיא הוכמן מכיר את ד"ר משולם ולאחר פרסום הפרשה, העיד שהוא שחרר אותו ממיון לאחר שהגיע להבדק. כמה ימים לאחר מכן, נותח הוכמן לאחר חוו"ד רפואית נוספת שבדיעבד הצילה את חייו.

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום