חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי הפיגוע: פעילות נרחבת בכפר ממנו יצא המחבל

כוחות ביטחון רבים הגיעו לכפר יעבד ממנו יצא המחבל. הכוחות החרימו ציוד ואחיו של המחבל נעצר; הקבינט המדיני-בטחוני יתכנס היום

שתפו :

נאסר אישתיה פלאש 90

כוחות הביטחון, צה"ל ושב"כ החלו אתמול בחקירת הפיגוע הקשה בבני ברק אתמול (ג'). על פי דיווחים ערבים, כוחות הביטחון הגיעו שעות אחרי האירוע לכפר יעבד ליד העיר ג'נין ופשטו על ביתו של המחבל. כוחות צה"ל עצרו קרובי משפחה של המחבל בחשד למעורבות באירוע. בנוסף, הכוחות החרימו מסמכים וציוד אישי הקשור למחבל. במהלך המעצרים שביצעו כוחות הביטחון נרשמו עימותים קשים בין כוחות הביטחון לתושבי הכפר. כמו כן, כוחות צה"ל ביצעו מיפוי הנדסי לביתו של המחבל.

בניגוד לפיגועים בבאר שבע ובחדרה שאותם ביצעו ערבים ישראלים, את הפיגוע הפעם ביצע מחבל תושב הרשות הפלסטינית. אמנם, גם הפעם המחבל ישב בעבר בכלא הישראלי ומוכר לכוחות הביטחון. מהערכות ראשוניות של גורמי הביטחון עולה כי המחבל השיג את הנשק איתו ביצע את הפיגוע ברחבי מדינת ישראל.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%a1%d7%a2-%d7%94%d7%94%d7%a8%d7%92-%d7%91%d7%91%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%a7-%d7%a1%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%90/

בתוך כך, היום יתכנס הקבינט-מדיני ביטחוני ויקיים הערכת מצב על רקע המצב הביטחוני הקשה בימים האחרונים. שרים רבים השוהים בחו"ל מקצרים את טיולם וחוזרים לארץ. על רקע ימי הרמדאן משטרת ישראל ממשיכה בפעילותה המבצעית בצירים וביישובי המגזר הבדואי בנגב לקראת הרמדאן – עד כה נתפסו עשרות פריטי אמל"ח בהם מטעני חבלה וסמים רבים ונעצרו חשודים בהחזקתם, כמו גם "חץ" כלב מסוג רועה בלגי גנוב שהוחזר לבעליו. בפעילות שוטרי תחנות מרחב נגב בסיוע לוחמי יחידות יואב, מג"ב וכלבנים בוצעו מהלך אתמול חיפושים ממוקדים אחר אמל"ח וסמים.

בחיפושים אותרו ונתפסו בפזורת ערערה בנגב מאות כדורי רובה 5.56 ו-2 שכפ"צים וקסדה. כמו גם אקדח ומחסנית. פעילות זו הינה המשך למאמץ הממוקד כנגד האלימות והחזקת אמל"ח לא חוקי אשר נמשך מאז השבוע החולף במהלכו נתפסו ביישובי המגזר הבדואי בנגב: כסייפה – 2 כלי נשק מסוג קארל גוסטב עם מחסנית ורימון. רהט- M16 ו-2 מחסניות, קארל גוסטב ומחסנית.

משטרת ישראל מוסרת כי היא ממשיכה בהיערכותה המבצעית המוגברת והנחושה ביישובי המגזר הבדואי ובצירים לקראת הרמדאן וכנגד נגע האמל"ח הלא-חוקי והסמים כמחוללי פשיעה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום