Search
Close this search box.

ד״ר מיכאל בן ארי: "הם מייעדים לנו טבח ואונס, תזכרו מה שעשו לפת״ח – אז הם ירחמו עלינו?"

ח"כ לשעבר ד״ר מיכאל בן ארי הזהיר פעמים רבות מפני העתיד הצפוי לנו ובראיון לאורנה ישר הוא מספר על הברכות שבירך את שלושת בניו שיצאו לקרב, על כשלון גופי המודיעין ועל הצפוי לישראל בהמשך

תגיות

שתפו :

אחד מן האנשים שהתריעו פעמים רבות בעבר מתאוות הרצח של האומה הערבית ומהסכנות הגלומות בה הוא חבר הכנסת לשעבר וההיסטוריון, ד״ר מיכאל בן ארי.

בשעות אלה שלושה בנים שלו מגויסים למלחמה (אחד בסדיר, שניים במילואים) ובראיון לאורנה ישר הוא מזכיר דברים שאמר בעבר ואף נחקר עליהם: "אני נחקרתי על זה שאמרתי שהם אומה רצחנית. אמרו לי שאני גזען ושאני פאשיסט, ושצריך לפסול אותי כשאמרתי את זה בשומר החומות ב-2021. הכתובת הייתה על הקיר ואני מתלבט האם צריך להתעסק במסקנות כי חייב להיות ניעור של גורמי המודיעין שלנו שפעם אחר פעם הם מכשילים אותנו".

יובל דיסקין. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

 

 

 

 

 

 

 

בן ארי מזכיר כמה מן ההערכות של אמ"ן וגופי המודיעין של ישראל שהתבררו כמבטאות יותר משאלת לב מאשר צופות באמת פני עתיד: "אביב כוכבי ערב נפילתו של מובארק הוא הגיע לוועדת חוץ ובטחון ואמר שמובארק חזק ויומיים אחר כך הוא היה בכלוב. גם אהוד ברק ויובל דיסקין כשהיה ראש השב"כ, אחרי שהיו בחירות בעזה וחמאס קיבל את מירב הקולות הוא אמר שחמאס לא רוצה לשלוט. זו הייתה משאלת לב כי זה היה מחסל את חזון אוסלו. חודשיים אחר כך זרקו את אנשי הפת"ח מהגגות ואנחנו הצלנו אותם. אין לנו באמת הערכות מודיעין".

לבן ארי חשוב להדגיש כי מה שראינו בשמחת תורה היה רק ההתחלה גם בישראל וגם מול ארה"ב: "צריך שינוי תפיסה בהבסת האויב. צריך להבין שהאסלאם מקבל את הכוחות שלו מהניצחונות, זה מדרבן ונותן רוח גבית. התמונות יהפכו להיות מודל לחיקוי. זה יעבור גם לעולם כולו כי אנחנו השטן הקטן וארה"ב בעיניהם זה השטן הגדול. לכן ביידן נעמד מיד לצידנו. הם מייעדים לנו, רצח, טבח, אונס, הם מדברים על זה, הם שרים על זה, ואנחנו לא מקשיבים להם. תראו מה הם עשו לאנשי הפת"ח אז הם ירחמו על הנשים שלנו? ערבי בעזה קם בבוקר והוא מחונך לכך שצריך להשמיד את מדינת ישראל ואנחנו כובשים וזה האתוס שהם חיים עליו".

האם נתניהו באמת מתכוון לחסל את חמאס?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום