חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צביקה מור שבנו נעדר מאז שבת: הוא עסק בפינוי פצועים, מאז נותק הקשר

הקשר האחרון שיצר איתן מור, שהיה בצוות האבטחה בקיבוץ רעים, היה בשבת בצהריים ומאז נעלמו עקבותיו. אביו צביקה מבקש לחזק את העם: "אנחנו נכאב ולא נפחד, נבכה ולא נתבכיין"

שתפו :

בנו של המאמן הקוגניטיבי-התנהגותי צביקה מור, איתן בן ה-23, הוא אחד מהנעדרים. איתן היה בצוות האבטחה בקיבוץ רעים, וכשהחל האירוע בשבת הוא עסק בפינוי נפגעים והתקשר לדודו שיזעיק עזרה. הקשר האחרון איתו נוצר ב-14:30 בצהריים כשהצליח לברוח מהמקום עם קבוצת מאבטחים.

בדרך הם נתקלו בשתי גופות של בנות שהיו במסיבה ונורו, ואיתן – יחד עם חברו אליקים ליבמן – החליטו להעביר אותן למקום מבטחים. מאז אבד הקשר עם השניים שמוגדרים כנעדרים.

בריחה המונית ממסיבת הטבע בעוטף עזה

כעת מבקש צביקה מור לחזק את עם ישראל בשעה הקשה ומדגיש כי הפרט לכשעצמו הוא עלוב ו"חייו כצל עובר". האמצעי היחיד שמאפשר לו להיות מעוגן בנצח ולקבל משמעות לחייו הוא חיבור לכלל. "ואם צריך – הפרט מוכן לשמש גלגל עבור הכלל. כשהאויבים שלנו ידעו שאנחנו מוכנים למות בשביל הארץ הזו – הם לא יעזו לפגוע בנו".

בפניה למשפחות הנרצחים והנעדרים מבקש מור שישדרו חוסן ועוצמה: "אנחנו נכאב ולא נפחד, נבכה ולא נתבכיין. כך אנחנו נותנים כח לכל עם ישראל".

מור שמקיים את הראיון על רקע מערת המכפלה חותם במילים הללו: "תחת מסיבת הטבע שהתקיימה בשבת אנחנו צריכים לערוך הרבה מסיבות טבע – אבל מהסוג השני, לבירור הטבע האמיתי של עם ישראל".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יגאל
יגאל
7 חודשים לפני

עצוב מאוד לשמוע אבא מדבר בכזו אכזריות. מדבר כמו ההורים של השהידים המוסלמים. מקווה שישחררו את כל החטופים במהרה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום