חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ח״כ ליברמן מצטרף לממשלת החירום?

לאחר שח"כ ויו"ר "המחנה הממלכתי", בני גנץ, הצטרף לממשלת החירום הלאומית לפני מספר ימים, נראה היה שח״כ ליברמן יצטרף אך הוא משהה את כניסתו

שתפו :

אורן בן חקון, פלאש 90

כשעה לאחר צאת השבת נראה היה שח"כ ויו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, בדרך לממשלת החירום הלאומית. נרשמו אף תגובות אוהדות מצד חברי הקואליציה.

מפלגת "הליכוד": "ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את יו״ר ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן להצטרף מיידית לקבינט המדיני-ביטחוני וכן לצרף שר נוסף לממשלה מטעם סיעתו. ח״כ ליברמן הסכים להזמנתו וראש הממשלה נתניהו בירך על הצטרפותו".

 

מי ששוחח עם ליברמן קודם המינוי, היה לא פחות מח"כ ויו"ר מפלגת "ש"ס", אריה דרעי.

חברי הקואליציה תמכו בכניסתו:
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "מברך את ח"כ אביגדור ליברמן על הצטרפותו לממשלת החירום. כולנו יחד במטרה להשמיד את החמאס".

ח"כ משה סעדה מהליכוד: "מברך על כניסתו על אביגדור ליברמן לממשלת החירום. כפי שכתבתי ביום שישי: עם ישראל צמא לאחדות ואנו צריכים לצרף לממשלה כל מי שיכול לסייע למאמץ המלחמתי. מואחדים יחד ומנצחים יחד!"

לאחר שנראה שהכל סגור, כתב ליברמן בחשבונו: "אנחנו תומכים ונמשיך לתמוך בכל פעולות הממשלה שנועדו לחסל את החמאס וראשי החמאס. אני מוכן להצטרף לקבינט המלחמה על מנת להביא לניצחון מהר ככל האפשר. אין לי שום עניין להיות שר מספר 38 בממשלה ולשמש כעלה תאנה".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום