חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף במיל׳ גרשון הכהן: "עמי האיזור צריכים לראות שעל עזה נפתחים שערי הגיהנום"

אלוף במיל׳ גרשון הכהן מסביר מדוע המהלך הקרקעי בעזה הוא הכרחי כדי לוודא שהאויב מבין את המסר והעיתונאי אבי רבינא מסביר כיצד המלחמה השפיעה על התפיסות וההרגלים בחברה החרדית

שתפו :

כוחות מילואים רבים שנמצאים בשטחי הכינוס בדרום מחכים לפקודה שתכניס אותם לתוך עזה כדי לחסל את ארגון החמאס אחרי המכה שהונחתה על ישראל מאז תחילת המלחמה בשמחת תורה.

האלוף במיל' גרשון הכהן סבור שכניסה קרקעית היא הכרחית: "אין דרך להביא את החלטת הממשלה למיטוט שלטון החמאס בלי שנכנס פנימה לעזה. ההפצצות לכשעצמן לא עושות את זה. גם המלחמה שכביכול הביאה את ההישג הזה בקוסובו זה לא נכון אצלנו ואז אנשים כמו ידלין וחלוץ ראו בזה מופת שאפשר לנצח רק מהאוויר".

"אין דרך לסדר שום סידור בלי להיות עם הרגליים על האדמה", מדגיש הכהן, "האיראנים מבינים את זה כשהם אמרו שהטילים שלנו יכולים להרתיע את ישראל אבל לא לכבוש את האדמה. אנחנו צריכים לקחת את נפשם שזו האדמה ולכבוש אותה. הם מאמינים שאלוהים איתם ובחישובי הקיצים הגיעה שעתם ולכן הם מוכנים להקרבה עילאית. אנחנו צריכים שכל עמי האיזור יראו שלא נפתחו עליהם שערי שמיים אלא שערי הגיהנום".

העיתונאי החרדי, אבי רבינא מתאר את כיצד המלחמה נראית מנקודת מבטה של החברה החרדית: "הציבור החרדי לא ראה עין בעין עם הציונות הדתית את הנושא של סדרי העדיפויות בין ארץ ישראל ותורת ישראל. הרב ש"ך ז"ל דיבר על שלום וויתורים ואף פעם לא אהב את העימות החזיתי מול אומות העולם. קח לדוגמה את מודיעין עילית, כשהיא הוקמה זה היה בניגוד לדעתו של הרב ש"ך וכך גם חברי הכנסת שהלכו אחריו".

מהם השינויים שחלו בחברה החרדית ובהשקפה החרדית מאז פתיחת המלחמה?


צפו בדיון המלא באולפן ערוץ
TOV

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום