חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד שפטל: "נגמר הטירוף של 'הקש בגג' – מה שמוכיח את נבזיות הממסד כל השנים"

עו"ד יורם שפטל משוחח עם כוכב הרשת עידו גבעוני על המשפטיזציה בצה"ל. האם בית המשפט משנה גישה ומסיר את ההגבלות מצה"ל?

שתפו :

נראה שתופעת ה"משפטיזציה" בצה"ל – שאילצה חיילים להסתובב עם עורכי דין – הולכת ודועכת.

עו"ד יורם שפטל טוען כי זו ההוכחה לכך שהתופעה התקיימה ללא כל בסיס משפטי, "זה מוכיח את הנבזות והשקריות של הממסד המשפטי על כל זרועותיו, משום שאין כל הבדל משפטי בין המבצעים הקודמים למלחמה היום".

Photo by Michael Giladi/Flash90

עידו גבעוני, פעיל הסברתי ברשתות החברתיות, מודה כי הוא מאוכזב עמוקות מהמערכת המשפטית ומהתנהלותה במלחמה, "כל המערכות שינו את הגישה בהתאם למצב חוץ ממערכת המשפט שנשארה אותו דבר". כראיה לכך הוא מביא את העובדה ששר התקשורת שלמה קרעי נאלץ להאבק ביועמ"שית עד שהיא נאותה לאשר את סגירת ערוץ אל-ג'זירה בישראל.

דוגמה נוספת היא שופטת ששחררה ערבים שצחקו בטיקטוק על הטבח במסיבה ברעים.

עו"ד שפטל טוען כי לא נכון להסיק מהמקרה הנ"ל לגבי המערכת כולה, וכי ניתן דווקא לציין לטובה את ביטול נהלי המלחמה שהגבילו את הצבא עד כה, "אין יותר 'הקש בגג' – נגמר הטירוף הזה".

האם לאורך השנים בג"ץ החליש את צה"ל?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
12 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אבי
אבי
6 חודשים לפני

שופטים ארורים ופרקליטות ארורה, ידיהם טבולות בדם חיילינו ואזרחינו. ערב רב זרע עמלק

חייל אלמוני
חייל אלמוני
6 חודשים לפני

האמת היא שחיל האויר עדיין מקיש בגג, אמנם פחות אבל עדיין

גיל
גיל
6 חודשים לפני

זה השמאל ובית המשפט השמאלני והשב"כ הפושע שהחליט שהוא לא רוצה את ביבי, ושיתף פעולה ומשתף פעולה עם אלשיך הרוצח. תקרא פה אם אתה לא מאמין. docdro.id/smwbqzr

משה גרינברג
משה גרינברג
6 חודשים לפני

הדיקטטורה של בג"צ יחד עם היועמשית, אהוד ברח. הכושל , יעלון ואולמרט העבריין המורשע, אחים לנזק- ונזק לאחים, יחד עם רבים מבוגרי ווקסנר – ימחה שמו,,,,

יוסף
יוסף
6 חודשים לפני

הבנים שלהם בחול ככה שלא משלמים מחיר סמכות ללא אחריות

דן דן
דן דן
6 חודשים לפני

גם ביבי רוצח התעוררו למציאות!!!!

להתעורר ערב רב השתלט עלינו
להתעורר ערב רב השתלט עלינו
6 חודשים לפני

כל מי שמסמן בידיים 66.6 משולש.מסמן שקט עם האצבע על הפה. מסמן את סימן הקורונה. את סימן אצבעות הש.טן כולם שייכים לבבונים החופשיים.שימון פרס. אלשייך. שקד. ביבי. גנץ.אהוד ברק. אהרון ברק וכו הם שתולים של הדיפ סטייט. כל הבכירים במגזר הציבורי באוניברסיטאות. בפרקליטות. בשבכ. משרד החינוך מערכת הבריאות ממומנים עי קרן וקסנר. יש גם פ.דופילים במגזר 33 שלא במקרה זה המספר שפשוט מוותרים להם על זוועות…גם פרוגרסיבים משני זהות משפחתית ומינית מקודמים. אלה הערב רב השולט בנו מזרע עמלק. תבדקו …בתקשורת גם. סוגדים למספר 6 ו33 בעלי כח מאגי מתקופת הפרעונים ונמרוד ממגדל בבל. סוגדים לקין ולנפילים. הכל היה כך מאז ומעולם. מה שקרה בחטיפת ילדי תמין.מלחמת כיפור. אסון הכרמל. אסון מירון.המצאת מגחפת הקואונה והסגר שנכפה עלינו. תו ירוק וז.ריקות רעל עם הסכם חסוי. אסון העוטף זאת עבודה פנימית נגד היהודים. זה קורבן הדם ללו.ציפר…לא סתם היו גם תינוקות וילדים. את אלה יש למגר ולזעוק לגאולה. צפו בסדרה נ.פילת הקאבל. אדנוכרום. סחר בבני אדם. תבינו הרבה. למה סמל משרד הרווחה נראה כמו קרני לו.ציפר.
למה שתקו על המימד החמישי. למה ברק וברסלר הכריזו שלא יהיה צבא בספטמבר?! למה הפ.דופיל אהוד ברח לא עצור?!

צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
6 חודשים לפני

חייב רפורמה משפטית. למה ויזל הראל גנב לנו דיבידנדים בקורונה. למה שופרסל מדפיסים שקיות אריזה עם עין אחת. הם מסמנים גם הסתרת עין. משה דיין היה כמו בלעם שתום העין..זה סמל אילומינטי. למה הבעלים של ויקטורי עם טבעת בבון חו.פשי וגם זאב נחמה מאתניקס הדו מיני? הכל במטרה למוטט ולהרוס את העם היהודי הקדוש. תראו איך מדו.נה מכשפה אמיתית שרה ב2019 על הקורונה על המוות ועל מלחמה בין ישראל לחמא.ס. איך בסימפסונים יודעים מה יקרה? כי זה מתוכנן מראש מה שיקרה. קראו על הפ.דופיליה בהוליווד…טום הנקס כל וולט דיסני והמסרים בסרטי ילדים…הכל זה הש.טן וסוגדיו מול העם היהודי ותומכיו. נגד הבורא ימח שמם. מייקל ג'קסון הואשם בפ.דופיליה עי פדופ.ילים כי רצה לחשוף אותם. בשיר הם לא דואגים לנו. עופרה חזה הי"ד נרצחה בהדבקה באיידס כי כמעט חשפה ששימון פרס שר"י קשור לחטיפת ילדי תימן. פרינס הזמר נרצח כי חשף את ריסוסי המטוסים והרעל על האוכלוסיה. הדי ג'יי אביצי נרצח במסווה התאבדות כי שר על בכירי פדו.פילים בתעשייה שחשף.נועה קיריל מסמנת סימני הש.טן לכן היא בכותרות…כל מי שמכר נשמתו לש.טן מפורסם ומתעשר על חשבון הצי.בור.

צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
6 חודשים לפני

הכל לכאורה אבל שווה בדיקה…למה בתקשורת לא שואלים את השאלות…יש את הסרט דיפ סטייט שווה צפיה. למה רבין נרצח כי רצה לחזור בו מהסכמי אוסלו…שרון חתם על התנתקות רק כי חשש מחשיפת בנו לכתב אישום על פרשת האי היווני. קוריאל ירה בו ונרצח באותו לילה גם נקבר.
תומר אייגס ז"ל הי"ד נרצח במסווה התאבדות כי חשף משהו על כיפת ברזל וגם פדהצור כך והגניקולוג נרצח במסווה התאבדות כי סרב לשתף פעולה על הקורונה…תקראו הכל ברשת. מה נכון מה לא…אחרי הטבח והעיכוב המכוון בעירוב צה"ל הכל יכול להיות. דניאלי החצי מזוקן טוען שכדי לדלל אוכלוסין יש לעכב סיוע. עבד באסון מירון. באסון הכרמל וגם במלחמת כיפור ובטבח בעוטף. תתחילו להתעורר…שימו לב לסימני הש.טן ע"י סוגדיו. מסתירים עין בפרסומות. בראיונות וכיוצב. בערוץ טלגרם יש הכל בלי צנזורה.

צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
צודק מלחמה בזוהמת הנחש הנפילים
6 חודשים לפני

למה על גג בית משפט עליון יש פירמידה עם עיגול. במי הם מאמינים? למה בכל הארץ פירמידות. לשכות בבונים חופשיים שאסור לחשוף מה הכת הזאת עושה?! הם מסתתרים במקלטים ציבוריים מכספינו. למה קרן וקסנר לא מחוץ לחוק?! למה אלג'זירה לא נסגר. למה כל תומכי חמאס לומדים כאן ומקבלים תעדוף ברפואה ובמשפט? למה מונה שופט עראפת לתומכת חמאס ושופט טהה לאנס בדואי של ילדה בת 9 יהודיה?! מי קובע שיבוץ ולמה?!

לצערנו ישראל הפכה לתאגיד
לצערנו ישראל הפכה לתאגיד
6 חודשים לפני

ובנובמבר קומץ של אנשים שלא ידוע איך נבחרו מוכר אותנו לכפיית חי.סונים ואובדן האוטונומיה על גופינו. מי שיתנגד יענש עד ניתוקו ממערכת המדינה. תקראו על המטבע הדיגיטלי העולמי. ועל ערים 15 הדקות. התחילו עם תושבי העוטף והצפון לא רוצים להחזיר אותם לבתיהם…אלא לרבי קומות כחלק מגטאות…הכל בטלגרם. תבקשו מבורא עולם רחמים.

משה רבנו
משה רבנו
6 חודשים לפני

גם לעזי מצח ״מקובלים״בסוף נופל האסימון

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

12
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום