חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״יצאנו לתלות שלטים בעד ישראל בליווי של ניידות משטרה ולחצני מצוקה״

אבישי גזיאל, חבר הקהילה היהודית בקופנהגן שבדנמרק, מספר על המאבק שלו ושל חבריו על התודעה הדנית. האם הטבח הנורא הביא לשינוי בדעותיו השמאלניות?

שתפו :

אבישי גזיאל, חבר הקהילה היהודית בקופנהגן שבדנמרק, הצטרף יחד עם חברי קהילה נוספים למטה משפחות החטופים בישראל והם מפעילים סניף מרחוק. "גייסנו כסף במהירות הבזק, פשטנו על העיר וכיסינו אותה בכרזות של חטופים".

Photo by Tomer Neuberg/Flash90

דנמרק כזכור הצילה את כל יהודיה בשואה והיא גאה בכך עד היום, אך כמו בשאר מדינות אירופה, יש בה היום מוסלמים שזועקים בעד עזה ומצליחים לסחוף אחריהם דנים תמימים שצועדים איתם בצעדות פרו-פלסטיניות, ועליהם מקווים בני הקהילה היהודית להשפיע.

גזיאל מספר כי יש אנשים בקהילה היהודית שמאוד חוששים מהתופעה ומשתף כי הם יצאו לתלות שלטים בלילה עם לחצני מצוקה וניידות משטרה.

בהמשך מודה גזיאל, שמגיע מהצד השמאלי של המפה, כי "אחרי הטבח גילינו שאולי היינו קצת נאיביים". הוא מוסיף כי ישראל חייבת למנוע מצב שבו גוף כלשהו בגבולותיה יוכל לאיים עליה שוב, "אתה לא יכול לגדל נמר בחצר ולצפות שהוא לא ינשך אותך יום אחד".

עוד הוא מתייחס לסוגיית החטופים ולשחרור מחבלים תמורתם ואומר כי "אם ישראל תזניח את החטופים – המחיר שישלם על כך העם היהודי לדורותיו יהיה בלתי נסבל. הייתי חוזר על עסקת שליט כדי להציל נפש אחת מישראל".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום