חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הרעל בתקשורת נגד נתניהו נועד להסיט את האש מהאחראים האמיתיים"

הרב יצחק זאגא בטור נוקב על מי שאחראי באמת למצב. כמו כן, הוא קורא לשינוי גישת אוסלו התבוסתנית: "מי שדגל בה לא יכול יותר להחזיק מדינה שלמה בשבי" 

שתפו :

מגיש ערוץ TOV, הרב יצחק זאגא, מצביע על כך שכעת גם אנשי שמאל ויוצאי מערכת הביטחון תמימי דעים לגבי דבר אחד: אסור לתת לאבו-מאזן את השליטה בעזה, הוא לא שונה כלל מהחמאס.

הדברים עולים בעקבות שמועות כי לשם האמריקאים מכוונים, והרב זאגא מזהיר: "האיוולת הזו מוכרחה להמחק מהשולחן, מי שהעלה אותה הוא אדם הזוי ואנחנו כבר שבענו הזיות ולא מוכנים יותר לשלם את המחיר".

צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עוד הוא תוקף את צמרת צה"ל והשב"כ שדרשה במהלך השנה החולפת להתייחס אליה כדרג הקובע, ולמרות מחאות השרים נגד הגישה התבוסתנית ומעודדת הטרור, אותם בכירי ביטחון השתלטו על החלטות פוליטיות בשם ה"מקצועיות".

"אם הממשלה הזו צריכה לתקן את עצמה – זה על כך שאפשרה לצמרת הצבא והשב"כ – הנגועות בתפיסות אוסלו – להשתלט עליה. כדי לנצח אנחנו צריכים ממשלה שחותרת למקום אחר", מבהיר הרב זאגא.

כמו כן, הוא יוצא נגד השיח המפלג באולפני השמאל שמממשיך בניסיון להדיח את נתניהו, "היו פה זוועות נאציות והם ממשיכים בשלהם. מנסים להסיט את האחריות מהאחראים האמיתיים".

צפו בטור המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל
גיל
6 חודשים לפני

שמאלני השב"כ הבוגדים אחראים לשואה

https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום