חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באיכילוב ממהרים להציע טיפולי בוטיק לטרנסג'נדרים, מנשים יולדות דווקא פחות אכפת להם

בית החולים איכילוב הודיע כי הוא משיק שירות חדשני לקהילה הלהט"ב; שוב קידום אג'נדות על חשבון שאר המטופלים

שתפו :

איכילוב
צילום: מתוך דף הפייסבוק של בית החולים איכילוב

דוברות בית החולים איכילוב מציעה שירות חדש, פיזיותרפיה לרצפת אגן לקהילת הלהט"ב. כחלק מהודעות הדוברות הם מעלים את הצורך המיוחד של הקהילה הלהט"בית ועל כן הם בוחרים להקדיש משאבים לכך.

נטע בלום, פיזיותרפיסט לרצפת האגן, מסביר: "אנו עדים לשכיחות גבוהה של פתולוגיות הקשורות ברצפת האגן כמו: כאבים בעת קיום יחסי מין, חוסר יכולת לקיים מין אנאלי, עצירויות, בעיות בשליטה על הצואה, טחורים, פיסורה, בעיות בשליטת השתן, טראומה פיזית, פעילות יתר של שרירי רצפת אגן, כאבים בעת קיום יחסי מין וזיהומים בקהילה זו". אנחנו מתנצלים על הבאת הטקסט הבוטה, אך ראינו חשיבות להעביר לקוראים את המקום שבו נמצא בית החולים ביחס לסוגיה השנויה במחלוקת.

האם הבחירה להקדיש משאבים מיוחדים לטיפול  שוב מושפעת מאג'נדות פרוגרסיביות? מתחקיר TOV עולה כי זמן ההמתנה לפיזיותרפיסטית רצפת אגן לנשים יכול לנוע בין חודשיים לכמעט עשרה חודשים. זאת אינה הפעם היחידה שטיפול בקהילת הלהט"ב עולה על השירות לקהילה הכללית בישראל. בפעם הקודמת עלה לכותרות החלטות הוועדה על סל התרופות. הוועדה בראשות שר הבריאות, ניצן הורוביץ, החליטה על הכנסת ניתוח לשינוי קול עבור טרנסג'נדרים במחיר הורדת תרופות עבור מחלת הסרטן.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%90%d7%94-%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91%d7%99-%d7%a9%d7%9c/

חבר הכנסת אבי מעוז

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, התייחס לכך במליאה ותקף את הורוביץ על שהוא מקדם את האג'נדות הפרוגרסיביות שלו על חשבון חולי סרטן ועל חשבון אנשים שזקוקים יותר לעזרה בתוך סל התרופות. בעקבות מדיניותו של השר, הם הופקרו. "השר הורוביץ סבור שהוא השר לענייני הפרוגרס ועושה הכל בכדי לכפות את דעת המיעוט על הרוב" הוא אמר. "בשיא הגל הרביעי של הקורונה, כאשר ישנה עלייה גדולה בחולים וניתוחים רבים נדחו, הודיע השר הורוביץ על תיעדוף ניתוחי המרה. ומה עם אלו המחכים לניתוחים מצילי חיים? לא ממש מעניין אותו" הוא תקף. מעוז הוסיף ואמר "כמו לשלום, גם לאג'נדות יש קורבנות".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב "תודה רבה לנפתלי בנט, איילת שקד, מתן כהנא, ניר אורבך ועידית סילמן, שהקימו ממשלת שינוי וריפוי ש"שמה הכל בצד", גם את חולי הסרטן, ומקדמת רק "נושאים שלא נמצאים במחלוקת" כמו מימון מסל התרופות של טיפולים לשינוי קול לטרנסד'נדרים. כשהולכים לאיבוד בדרך כבר אין גבול לטרלול".

מבית החולים איכילוב נמסר: "לא נגיב בנושא".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גועל נפש שלכם
גועל נפש שלכם
2 שנים לפני

איך נותנים במה לשמרנואידים מפגרים, בורים ומלאי שנאה?
מה זה הפח הזה?

אישה
אישה
2 שנים לפני

לא אכפת מנשים יולדות? לפחות תמצאו שקר הגיוני, הכי אכפת כי מקבלים מכל יולדת עשרות אלפי שקלים מביטוח לאומי. ככה זה מדינה דתית שמעודדת ילודה.

יוסי
יוסי
2 שנים לפני

מה פרוגרסיבי בזה?
יש ביקוש אז יש מי שיציע את השירות הזה.
יש בתי חולים שלמים שמיועדים לאוכלוסיה החרדית (לא רק רופאים בודדים כמו באיכילוב).
העובדה שבאיכילוב האוכלוסיה הלהטבית יכולה להתקבל מבלי להרגיש אפליה או בוז לא פוגע באף אחת או אחד שמגיע לטיפול.
להטבים הם אזרחים בדיוק כמו כותבי הפוסט.
זכאים לטיפול רפואי ברגישות המתאימה בדיוק כמו כולם.
קצת דרך ארץ ואנושיות לא תזיק לכם, לכו תדעו, יבוא יום ובו אתם תהיו מיעוט, תרצו לקבל את אותו יחס שאתם נותנים ללהטבים?

ל.ג
ל.ג
2 שנים לפני

מה כואב לכם? זה לא שמדובר באותם הרופאים שאחראיים על יולדות. תגידו פשוט שאתם שונאים את הקהילה הגאה, אל תחפשו תירוצים ללמה להיות אנשים רעים וחשוכים.

נטלי
נטלי
2 שנים לפני

כטרנסג'נדרית בתהליך כבר מספר שנים, תאמינו לי שאין מה לקנא בנשים טרנסיות על איכות הטיפול שהן מקבלות בבית חולים זוועתי כמו איכילוב, בחיי שאתם כנשים וגברים ובטח כנשים מלידה לא הייתן מעוניינות שיציעו לכן ניתוחים לעידון ונישוי הפנים הפנים למשל, ויהרסו לכן את הפנים כי איכילוב מעסיק רופאת שיניים חסרת הבנה בנושא וידע בפלסטיקה שאמונה על ניתוח פלסטי ואסתטי כה מורכב. זהו ממש פשע כנגדנו. לא מעט טרנסיות הפכו לאובדניות ונכנסו חדיכאון עמוק בעקבות הנזק הפושע שנגרם להן באיכילוב. אז…תבינו שזה זאב בעור של כבש, שמטרתו רדיפת בצע ועשיית כסף על גב אוכלוסייה מוחלשת

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום