חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התכנית המקורית של חמאס היתה חמורה הרבה יותר

שתי חשיפות שונות אודות המהלכים והתכנית המקורית של חמאס שודרו בימים האחרונים, ב״כאן 11״ ובערוץ 12

תגיות

שתפו :

ב"כאן 11" חשף הכתב הפוליטי מיכאל שמש את תרגיל ההטעיה של חמאס מול לשכת ראש הממשלה בשנתיים האחרונות. חמאס ניהל מו"מ מזויף לגבי ארבעת השבויים שנמצאים בידיו בזמן שהתכונן למתקפה הגדולה והרצחנית.

 

ב"ערוץ 12" חשף הפרשן הפוליטי עמית סגל כיצד חמאס גרם לראשי הצבא והביטחון שלא להעריך נכון את המתקפה שעומדת להיות.

בנוסף, לפי מפות שהתגלו על גופות המחבלים עולה כי התכנית המקורית הייתה להגיע רחוק יותר מאשר אל ישובי עוטף ישראל.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
10 חודשים לפני

אין פלא – ה BDS והשמאל הקיצוני שולטים בצבא . הימין כרגיל , נרדם בעמידה .

שחר
שחר
10 חודשים לפני
הגב ל  נהוראי

אני חושב שהניסיונות למדר את ראש הממשלה גם מהדרג הביטחוני ולא לידע אותו על המתפתח היא החלק של המחאה נגד ראש הממשלה והקואליציה שלו, שר הבטחון הוא האחראי הישיר שנרדם כי הוא לא קיבל דיווחים שוטפים, והחבלה של חוסר הרצון בלדווח לדרגי השילטון את המתפתח בשטח נבע כתוצאה ממירמור שגרמה המחאה והייתי אומר סרבנות שהשפיעה גם הטפיסה של המפקדים הבחירים כמו ראש אמן והרמטכל. אין כשר לימין נרדם, אלא יש ניסיון לישלוט בצורה אצמעית מבלי לקבל החלטות גורם מדיני, וזה נבע מהמחאה, תידלקו את כל השמאלנים שמנהלים את הפקידות הבחירה במדינה לסרב פקודות מהממשלה ולא לשטף את הממשלה מהמתבצע בשטח כי זה מרד, זה המרד של שיקמה ברסלר והחברים שלה, המרד הזה גרם חוסר שיטוף פעולה או יותר נכון סרבנות מצד הצבא למלא את העברת הנתונים לראש הממשלה, ואם נלך רחוק יותר, הזילזול של הרצי הלוי והחברים שלו והחשיבה שהם אלו ששולטים במדינה כמו שחקמה וחמורים כמוה גרמה לאסון הנורא הזה, שתחילתו היה רצח של יהודים ומבלי להיכנס לימין ושמאל אבל אי אפשר שלא, ברובם היו שמאלנים ולא ולא מאמינים בשם יתברך וחלקם מחבקים את האויב וחלקם משתתפים במסיבת טבע שהיה בה פסל של עבודה זרה, והנה רואים שהשם הסיר מהם את השגחתו לכמה שעות, בזמן שיהודים מקבלים עליהם עול מלכות שמיים בזמן הכי חזק (למנייין ותיקים) , כשלכל זה קדם שינאת דת מטורפת שגרמו ליהודים שרוצים להתפלל תפילנת נעילה לבכות ולמנוע להוציא ספר תורה לצורך הקפות שניות ובזה לגרום לילדים שימחה וקירוב לבבות, כמה השם יכול לספוג?
ושלא יהיה לך ספק, אין פתרון אמיתי וחד משמעי ושיבוצע פעם אחת ויסגור לנו את הבעיה של שנאת ישראל, כי גם אחרי כיבוש רצועת עזה וגם כיבוש יהודה ושומרון וגם חיסול של מיליוני ערבים ששונאים אותנו מבית ומחוץ, לא נמצא פתרון שבו לא נצטרך להעמיק שוב בסוגיות אלו, כל המלחמות האלו יגרמו לשקט, שקט ארוך או קצר, אבל לא לעד.
וכל מילה מכאן כבר שייכת לתור אחר, חחח…

תמר יזדי
תמר יזדי
10 חודשים לפני
הגב ל  שחר

נכון מאד

מצפה לישועה
מצפה לישועה
10 חודשים לפני
הגב ל  שחר

מציע לך לא להיות אלוהים ולהתחיל להסביר מה הסיבות שאנשים נרצחו בגינם בטח ובטח לא להאשים אף אחד שנרצח כי עשה ככה וככה.

שחר
שחר
10 חודשים לפני

אני לא וחס ושלום לא רוצה להיות.
מצפה לישועה? גם דויד המלך מצפה לישועה וממתין בארמון שלו ? או לצורך השוואה לזמן שלנו? גם דויד בן גוריון ציפה לישועה וישב ולא עשה כלום?
אני לא בא חס ושלום לריב או לבזות אף אחד, זו לא המטרה, בטח שלא מאחורי המקלדת,
והנה לך סוגיה חשובה בהבנה קיומית
הבטחון בשם יתברך לא ירד בעבר ולא ירד בעתיד אלה חייב להמשיך לעלות, אבל עם זאת חייב להבין שלהיות אקטיביסת היא חלק בלתי נפרד מהבנה זו, כדי להיתקיים חייב לזוז, לבצע פעולות, לחשוב צעד קדימה , לתכנן את העתיד , להיות מוכן לגרוע מכל, להיות אסטרתג, אין בזה חוסר בטחון, כי תמיד האויב שלך ינסה לאתגר אותך, לראות איך להפיל אותך, והאויב שלך הוא לא פחות מהשטן, יצר הרע, הוא המחטיא והוא מקטרג והוא השוחט.
דויד המלך רגל רביעית במרכבה חיבר את ספר תהילים, לא בגלל שיש בבית ולא עשה כלום, אלא רואים שהליכותיו היו מקבילות באמונה ובמעשים.
האמין וגם עשה
האם להישאר פסיבי?
או להיות אקטיבי?
האם להגיד לאנשים שאנחנו הבאנו על עצמנו את הרעה הזו היא אמירה אלוקית? צריך להיות עיוור בשביל לא להגיד לעצמנו את הדברים האלו, בזה שאנחנו בורחים ומסתירים עובדות והוכחות אנחנו מעוורים את עצמנו ואת אלו שלא התעוררו עדיין
לפעמים הביקורת קשה, לפעמים לוקח זמן לעקל, אבל רק אחרי שנים מבינים שהשם יתברך ניסה לדבר אלינו ורק שהגענו לנהרות בבל, שם ישבנו וגם בכינו….
די לסתימת הפיוט ודי לסגירת האוזניים
עדיף שנבכה עכשיו ולא על נהרות בבל
הבחירה להגיד ולהיות אקטיבי נכונה יותר מלשתוק ולסתום פיוט ולהיות פסיבי, עכשיו שהברזל חם צריכים לברר ניצוצות קדושה גם מהטמא וגם ממה שהיה נראה לנו טהור.

Last edited 10 חודשים לפני by שחר

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום