חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סילמן נועדה בשעות האחרונות עם הרב שמואל אליהו

בקואליציה מנסים לשכנע את סילמן לחזור בה בעזרת לחץ של רבנים ליברלים; ועוד, השר כהנא במכתב טעון לחברי הקואליציה

שתפו :

על רקע החששות של סביבת נתניהו שחברת הכנסת עידית סילמן תיכנע ללחצים הרבנים שמופנים כלפיה ותחזור בה מהתפטרותה, נפגשה היום (ה') חברת הכנסת עידית סילמן עם הרה"ג שמואל אליהו שליט"א בירושלים. הרב שמואל אליהו, המכהן כרב העיר צפת, ידוע כמי שאינו שבע רצון מהממשלה, ופגישתה של סילמן איתו יכולה אולי לתת צפירת הרגעה לאופוזיציה.

כחלק מהלחצים על סילמן לחזור בה מהחלטתה להתפטר נודע כי חבר הכנסת משה טור-פז (יש עתיד) מנסה ללחוץ על סילמן שתחזור בה באמצעות רבנים מהצינות הדתית המתנגדים לפרישתה. מהלשכה של חבר הכנסת טור-פז נמסר בתגובה לפנייתנו :"יש משא ומתן כזה, הפרטים נכונים, זאת השורה התחתונה".

בתוך כך, אחרי ששמר על שקט אתמול, בדקות האחרונות התייחס השר לשירותי דת מתן כהנא לפרישתה של סילמן. במכתב ארוך שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא תוקף את התנהלות השמאל בקואליציה ולא חוסך ביקורות גם מהאופוזיציה. להלן חלק מדבריו: "אתחיל מהסוף. אני מתפלל להמשך קיומה של הממשלה החשובה הזו ופועל ככל יכולתי שכך אכן יהיה. מרגע שהקמנו את הממשלה ידענו שהסיכוי שלה לשרוד לא תלוי רק בהסכמים הקואליציוניים שנועדו להבטיח את זה שהדברים המקודשים לכל אחד מהצדדים לא יפגעו (דבר שאכן נשמר. עובדה היא שאף צד לא נאלץ עד כה להשתמש בזכות הווטו שלו), אלא תלוי לא פחות ברצון הטוב של החברים. ברצון הטוב שלא להכניס אצבעות בעיניים אחד של השני בשביל רווח קטנטן מול "הבייס" המפלגתי

https://tovnews.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%91%d7%9a-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%98%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%a8%d7%94%d7%9e-%d7%91%d7%a0%d7%98-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%a9/

המבנה הקואליציוני של הממשלה בנוי כך שלממשלה הזו אין אופוזיציה מצד שמאל. פשוט אין. אבל מצד ימין נמצא גוש של 52 מנדטים של אופוזיציה לוחמנית, שחלק מחבריה לא בוחל בשום דרך של השתלחות ארסית, מכפישה, נמוכה ומכוערת. אופוזיציה שלא בוחלת בהפצת שקרים ופייק ניוז. אופוזיציה שתעשה כל שביכולתה כדי לזרוע קיטוב ולהעמיק את השסע בעם, והכל תוך מלחמה בחברי הכנסת הימניים שנמצאים בקואליציה.

בכל מה שקשור באצבעות בעין אחד של השני, יותר מידי פעמים נראה שאתם לא ממש מבינים את הסיטואציה. יותר מידי פעמים נראה שכדי להרוויח עוד נקודה וחצי בבייס אתם מוכנים לדרוך לנו על הרגל ואז קצת לסובב.

אחרת, אני לא ממש מבין למה דחוף לכם לצאת לסיבוב תקשורתי שמה שנשמע ממנו זה שהממשלה מעודדת הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח. אחרת לא ממש ברורה הדחיפות "להכנס באמאמא של הרבנות", שהיא מוסד שאמנם חייבים לתקן אבל בעיניים שלנו הוא כמעט מקודש. אחרת לא ברור למה צריך כל הזמן לפמפם על תחבורה ציבורית בשבת כאשר כולנו יודעים שזה נושא שאם לא נקדם מתוך הסכמה קואליציונית רחבה לא יתקדם בכלל.

חברי, כשיצאנו לדרך ידענו כולנו שהממשלה תמשיך לבנות ביהודה ושומרון. לא יותר מהממשלות הקודמות אבל גם לא פחות. סטטוס קוו. אז למה פשוט לא עושים מה שהתחייבנו?

הוסכם שתבנה ישיבה באביתר. למה זה מתעכב? החלטנו שמסיבות כאלה ואחרות נכון להעביר חשמל נורמאלי להתיישבות הצעירה. גם חברי כנסת מאוד שמאלנים חשבו שזה ראוי. אז למה עבר עוד חורף כשאזרחים ישראלים קופאים מקור?

עוד ועוד דברים שיקרים לנו והוסכמו לא קורים. עוד ועוד אצבעות בעין שלנו. וכל זה תוך מסע הסתה והכפשות שחברי הכנסת שלנו עוברים. וכך בסוף עידית נשברה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום