חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נכבה 2023

צה"ל פתח מסדרון הומניטרי לפליטים שעוברים מצפון רצועת עזה לדרומה. הפליטים מרימים דגל לבן כנדרש בחוק הבינלאומי ומאובטחים ע"י כוחות צה"ל

שתפו :

צילום מסך מהסרטון

החל מהבוקר צועדים אלפי תושבי עזה מצפון הרצועה לדרומה לאחר שנענו לקריאת צה״ל.

זו פעם שניה השבוע בה נענים תושבי עזה לצבא הישראלי ולא לארגון חמאס. כזכור, חמאס מנע יציאת אזרחים מצפון הרצועה ואף ירה לעבר אלה שמסרבים להיות "מגן אנושי".

התיעוד מהיום: 

 

התיעוד מאמש: 

ח"כ אלמוג כהן ממפלגת "עוצמה יהודית":‏ "את התמונות של האש ותמרות העשן צריך להחליף בתמונות הללו. תומכי טרור שבשבעה באוקטובר חילקו בקלאוות ברחוב ושרו שירי הלל ושוהדא – נסים על נפשם עם דגלים לבנים. כנועים, בזויים ומפוחדים מהזעם הישראלי. תמונות אלו מדגישות את עוצמתו של צה"ל ובעיקר את העובדה שמדינת ישראל של השישה באוקטובר היא איננה אותה המדינה של יום למחרת. ככה מדברים בערבית".

 

ארגון "תורת לחימה" בתגובה: "נכבה 2023: האויב ממשיך לנוס, עם דגלים לבנים. לגרש את כולם, מחוץ לגבולות ארצנו, כפי שצה"ל עשה היטב בתש"ח – 1948".

הפעיל החברתי, יגאל מלכה: "כל אלו שחגגו לפני חודש את הטבח בסוכריות, שירה וריקודים, יורדים אל דרום הרצועה חסרי כל תחת דגלים לבנים. כך נראית צריבת תודעה! את התמונות האלו צריך להדהד שנים. עבורם זו נאכבה, עבורנו זו הצלת חיים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום