חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ביידן משמש מגן אנושי לחמאס!"

קרולין גליק, בכירה ב-JNS, חושפת שורת הוכחות מבהילה שמראה שאסור לנו לסמוך על האמריקאים בשום אופן, ובטח שלא לאפשר להם לשלוט בצה"ל

שתפו :

כל עם ישראל התרגש מהנאום של הנשיא ביידן. איך אפשר להסביר את המהפך בגישתו?

קרולין גליק, עורכת בכירה ב-JNS, ממהרת לצנן את ההתלהבות וחושפת כי תוקף הסנקציות על מכירת וייצור טילים בידי איראן פגה השבוע – כשלאמריקאים אין שום כוונה לחדש אותן או את סנקציות האו"ם שהוסרו בעת חתימת הסכם הגרעין ב-2015. זאת למרות שהאיראנים מפרים באופן בוטה את כל ההגבלות שהוטלו עליהם.

Photo by Emil Salman/POOL

גליק מדגישה כי ביחסים בינלאומיים, בפרט עם האמריקנים, אנחנו צריכים תמיד להפריד בין דיבורים למעשים: "ההבדל בין מתק השפתיים למדיניות המגבילה כלפי ישראל היא כדי להסוות את העוינות ואת הרצון להשתלט על צה"ל כאילו אנחנו משועבדים לאמריקה".

עוד היא מזכירה כי מאז שביידן נכנס לתפקיד, כל פעילותו במזרח התיכון נועדה להתקרב לאיראן על חשבון ישראל. האמריקאים גם מסנגרים על חיזבאללה ומשלמים את משכורות כח המודיעין הלבנוני בעוד ישראל נמצאת באיום קיומי בחזית הצפונית. רק לאחרונה חשפה גליק רשת של סוכנים איראנים הנמצאים בלב הממשל האמריקני.

"ביידן עצמו משמש מגן אנושי לחמאס מפני שהתערבותו מעכבת את כניסת כוחות צה"ל לעזה", אומרת קרולין גליק, ויוצאת נגד השתתפותו של מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בקבינט המלחמה, במהלכו דרש במשך שבע שעות להכניס סיוע הומניטרי לעזה, כשלכולם ברור כי המשמעות היא חידוש האספקה לחמאס.

איך יוצאים מחיבוק הדוב?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
י. כאוס
י. כאוס
7 חודשים לפני

קרולין תתחילי להירגע,

שומר
שומר
7 חודשים לפני
הגב ל  י. כאוס

תתחיל אתה להרגע

ברקל
ברקל
7 חודשים לפני

הם יעשו לנו בדיוק את מה שהם מסיימים עכשיו לעשות לאוקראינה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום