חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרולין גליק: איזו עיתונאית הגנה על כתב זר שהפיץ עלילת דם על צה"ל?

כולנו הזדעזענו לגלות שכתבים זרים ידעו על הטבח מראש ותיעדו אותו, אך קרולין גליק מזכירה שלא מדובר בתופעה חדשה כשמדובר בישראל

תגיות

שתפו :

תחקיר מצמרר של ארגון Honest Reporting חשף כי צלמים זרים של כלי תקשורת מוכרים כמו רויטרס, AP, CNN והניו יורק טיימס, ידעו מראש על הטבח ותיעדו אותו בזמן אמת.

קרולין גליק, עורכת בכירה ב-JNS, מבהירה כי זוהי שיטת העבודה של סוכנויות הידיעות הזרות בכל הקשור לישראל והפלסטינים. ראינו את פעילות הפרו-טרור הזו בקרב עיתונאים מהמערכות הגדולות ביותר בעולם כבר במהלך מלחמת אוסלו בשנות ה-2000.

חסן א צליח, עובד CNN, עם מנהיג חמאס בעזה סינוואר

אחד המקרים הבולטים לכך הוא עלילת הדם בפרשת מוחמד א-דורה, שבה טענו כי צה"ל הרג ילד פלסטיני, מה שלא היה ולא נברא. מי שהפיץ את הטענות השקריות בכל העולם, בתוך שניות, היה ערוץ פראנס 2 הצרפתי, שעשה זאת חינם אין כסף – דבר שכמעט לא קורה בעיתונות. כשישראל רצתה לגרש את כתב הערוץ, מי שמיהרה להגן עליו הייתה לא אחרת מאשר אילנה דיין.

היו גם צלמי רויטרס שהסיעו מחבלים לנקודות פיגועים והתפרעויות בעזה ואחר כך הבריחו אותם. יש לציין שכאשר ארה"ב נתקלה בתופעות כאלו בעיראק היא הרגה את כתב רויטרס, אך בישראל לא עושים להם דבר מפני שהפרקליטות והעיתונות המקומית מסנגרים עליהם.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ירמייאו
ירמייאו
9 חודשים לפני

נו טוף
שקרנית לדעתה

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום