חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האביר שמחזיק את המבצר האחרון – מסע החיזורים של בנט נושא פרי

ח"כ קארה הצהיר שהוא נשאר בממשלה; ח"כ שיקלי מספר שקארה כבר הגיע איתו להסכמות על עזיבה, אך חזר בו

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט השתתף היום (ב') בכנס עובדי משרד ראש הממשלה ולצידו סגן השר אביר קארה, שסומן בימים האחרונים כמי שעלול להיות הבא בתור לפרוש אחרי סילמן ולהפיל את הממשלה. בנט החמיא לקארה, דבר שיכול לסמן שלפחות בגזרה הזאת יש לבנט שקט יחסי. וכך אמר ראש הממשלה: "אני רוצה להודות לסגן השר אביר קארה. אומרים שיש מקום באמריקה שיש בו קיר שאביר לא מסוגל לשבור – אביר מוביל את הרוח של לדאוג לציבור על חשבון אינטרסים, להביא תחרות להוריד את יוקר המחיה, להילחם בבירוקרטיה הממשלתית".

בראיון לחדשות 12 תקף אביר קארה את ח"כ שיקלי: "שיקלי הסכים איתי אבל בפועל הוא משמש קבלן הריסות של ביבי. אנחנו לא צריכים בחירות מיותרות כרגע, ולא צריכים עוד שנתיים בלי תקציב. אפשר לתת צ׳אנס לממשלה הנוכחית לתת לנו את ההישגים שאנחנו רוצים להביא לציבור. בינינו – אין ממשלה אחרת. לצערי הוא לא שם – ולכן לדעתי הוא לא מחפש הישגים ימניים אלא פועל בשירות נתניהו להפיל את הממשלה ותו לא. זאת טעות וזאת זכותו כמובן״.

לדבריו, אם הקואליציה הנוכחית תדע לספק לו הישגים, אין שום סיבה שהוא לא יישאר חלק ממנה; ובכל מקרה, אין סיבה ללכת לבחירות חמישיות: "אבל למהר ללכת לבחירות שוב? לכאוס הזה של הכפשות? של היעדר תקציב? שוב לא תהיה ממשלה? ומה נקבל? שוב גפני בוועדת כספים? לא ברור הריצה המטורפת הזאת לבחירות. מי שיעשה את זה כתם גדול יהיה עליו. אני חושב שאת אותה הזדמנות בדיוק יש גם לעידית. ביקשתי משיקלי ועידית לבדוק אם יש ממשלה חלופית לאומית. האמת היא שאין. פשוט אין. ולמען האמת גם אם נלך לבחירות ככל הנראה לא תהיה. במקום ממשלה באוויר והבטחות על הקרח יש לי ממשלה ביד והבטחות שאני יודע לעמוד בהן ואם זה לא יקרה נחשב מסלול מחדש".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%94-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%92%d7%aa-%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a8%d7%aa/

אך למרות דבריו הנחרצים של קארה, נראה כי הוא היה קרוב מאוד לעזוב את הממשלה. בראיון שנתן שיקלי היום לגלי ישראל, טען האחרון כי קארה היה קרוב לסיכום איתו על עזיבת הממשלה ואף לחץ לו את היד: "אביר קארה נמצא בצומת אסטרטגית מבחינתו, למעשה היינו מאד קרובים לסיכום בשבוע שעבר, היה גם סיכום במהלך השבת הזו שלא אכנס לפרטיו – אבל הוא החליט לסגת ולחזק את מבצרו של בנט לקראת הקרב האחרון״.

שיקלי, שביום חמישי האחרון מפלגת ימינה הודיעה על כוונתה להכריז עליו כפורש, סיפר מי פועל על מנת להחזיק את הממשלה מעל המים למרות המצב הקשה שלה: "מי שמחזיק את המבצר הזה בצורה הכי חזקה, מי שנלחמת על הממשלה הזו זו איילת שקד. היא מי שמנהלת את קרב ההצלה של נפתלי בנט, אני אומר את זה מתוך ידיעה״.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום