חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טל גלבוע שאחיינה נחטף תוקפת את ברסלר: מטה קפלן הוא משת"פ של החמאס-דאעש

"הכי קל והכי נמוך להתל בראש שלנו, המשפחות", מבהירה טל גלבוע שזועמת על הקמפיין להדחת נתניהו ש"מתלבש" על משפחות החטופים תוך ניצול ציני של כאבן

שתפו :

אחיינה של טל גלבוע, גיא דלאל-גלבוע, נמצא בשבי החמאס למעלה מחמישה שבועות. היא מספרת כמה אחיינה התרגש באותו שבוע לצאת למסיבה הראשונה שלו. הוא עלה וירד באותו היום ארבע פעמים את הקומות לביתו ואמר לאמו בפעם האחרונה שעלה, "הרווחנו עוד חיבוק", ולה הייתה כבר אז הרגשה רעה".

גיא דלאל-גלבוע

גלבוע משתפת: "אנחנו נמצאים בסיטואציה שלא דמיינו בסיוטים הכי גרועים שלנו, אנחנו מתפללים ושומרים על אמונה ותקווה שגיא ושאר החטופים יחזרו בריאים".

כאילו זה לא מספיק, היא מותקפת מצד גורמי שמאל קיצוניים על פועלה למען החטופים ועל התבטאויותיה. "ברמה האישית זה לא מדגדג אותי", היא מבהירה, "אבל יש כאן צביעות קשה. אם התרגלנו לחשוב שלא נוגעים במשפחות הנרצחים והחטופים, אז מסתבר שלא לכולם מותר להתבטא". היא מוסיפה כי "אנחנו בשיא הכאב והטראומה, זה לא הזמן לשפוט".

גלבוע אומרת כי ציפתה לאחדות ולשיח נקי מפוליטיקה במטה, אך התבדתה כשראתה בכיכר החטופים פעילים כמו קוסטה בלאק ושקמה ברסלר. "עושים עלינו קמפיין, אל תנצלו את הכאב שלנו ואל תתלבשו עלינו כדי להדיח את נתניהו".

השבוע היא מצאה את עצמה בלב סערה כשהגיבה לשלט ענק באיילון הקורא לשחרור החטופים, וכתבה: "מי שאחראי לקמפיין הזה הוא משת"פ של החמאס-דאעש. חסרי אחריות, נמאסתם".

מה גרם לה להגיב כך?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

ההתייחסות לפסיכופטית ברסלר רק מעצימה אותה .
לא להתייחס אליה , משוגעים יש בכל מקום .

מה.א
מה.א
6 חודשים לפני

זה היה ברור מהיום הראשון כשצפינו בכינוס הראשון של המשפחות ומי היה בפינה? היחצן ממשרדי הפרסום שהשתתף במחאה נגד נתניהו. כשראיתי אותו ליבי נפל הבנתי שגם המשפחות נפלו בשבי של המחאה, אותה מחאה שהביאה אותנו עד הלום.

יבגני
יבגני
6 חודשים לפני

קוסטה בלאק: תשלום בשחור
הזבל מקבל משכורת מהשבכ כדי לעורר מהומות

נאווה
נאווה
6 חודשים לפני

האנרכיסטים = ערב רב!! עוכרי ישראל 100%!!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום