חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנדר שתקיים טל גלבוע כאשר אחיינה החטוף יחזור

טל גלבוע מתארת את ההתמודדות של המשפחה עם חטיפת אחיינה גיא. היא מבקשת שנפסיק לתקוף את הפוליטיקאים וחושפת את הנדר שנדרה לקיים כשגיא יחזור

שתפו :

טל גלבוע, יועצת ראש הממשלה למען בעלי חיים ודודה של גיא – אחד מהחטופים – מתארת את הרגעים בהם נודע להם על הטבח בדרום, בזמן שגיא נמצא במסיבת הטבע ברעים.

לאחר מספר שעות של חיפושים גיא נראה בסרטון יחד עם חמישה חטופים נוספים, "הלב שלנו נקרע, אף אחד לא יכול להבין את הרגע הזה שרואים את אחיין שלי עם עיניים מפוחדות וקולטים שהוא מוחזק בידי חמאס בעזה".

גיא דלל גלבוע

בהמשך היא מתייחסת לעדותה של החטופה בת ה-85, יוכבד ליפשיץ, ששוחררה ותיארה בראיון כי התנאים בשבי היו סבירים. "אי אפשר לשפוט אותה, אבל אני בטוחה שיש פער בין אישה קשישה שהייתה מסיעה אנשים מעזה לקבל טיפול רפואי בישראל לבין גיא, בחור בן 22 ששירת בצבא. מה שנשאר לנו עכשיו זה להרבות בתפילה ולהאמין שהחטופים יחזרו הביתה בריאים. אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע".

גלבוע יוצאת נגד העליהום על פוליטיקאים ואנשי ביטחון ומבהירה כי כעת עלינו לתת כוחות לממשלה ולכל בעלי התפקידים, "אנחנו צריכים להיות מאוחדים, אחר כך נדבר על הכל".

לסיום, היא מתארת את מאבקה למען בעלי החיים בעוטף עזה ומבקשת שנפסיק לקרוא לחמאס "חיות": "בעלי חיים לא מתנהגים ככה, אל תחמיאו להם".

עוד היא חושפת כי נדרה נדר שכאשר גיא יחזור היא תעשה את מה שנמנעה ממנו כל השנים – ותתחתן עם בן זוגה.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אזרחית מודאגת למען שחרור החטופים
אזרחית מודאגת למען שחרור החטופים
6 חודשים לפני

ההערה של טל גלבוע על יוכבד לישפיץ היא מרושעת וצינית. אני לא שופטת אדם בצערו ומאחלת לאחיינה לשום בריא ושלם. הוא כנראה היה מסומם במסיבה ולכן נחטף בקלות למרות שהיה צעיר וחסון.

מתן
מתן
6 חודשים לפני

ההערה שלך בעצמה מגעילה

רבקה
רבקה
6 חודשים לפני

מה השם של גיא לתפילה?

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום