חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל"מ אליעזר (צ'יטה) כהן: להיות משוגעים עם סכין בין השיניים, לא להשאיר מהם אחד!

טייס הקרב לשעבר, אליעזר כהן (צ'יטה), במסר חד- משמעי לראשי הביטחון. האם הוא אופטימי לגבי החזרת החטופים? ומתי הוא מעריך שתחל מתקפת צה"ל?

שתפו :

אליעזר (צ'יטה) כהן, טייס קרב לשעבר שכיהן כחבר כנסת, מבהיר כי בישראל נדרשת חוקה יותר מלכל אומה אחרת, "רק כך תהיה לנו עצמאות". כהן היה סגן יו"ר השדולה לחוקה בה הועלתה בזמנו הצעה לגזר דין מוות עבור פושע שבא בכוונה לרצוח יותר מאדם אחד. "כל המחבלים שיושבים היום בכלא עם דם על הידיים היו צריכים לקבל פסק דין מוות", הוא אומר בנחרצות.

 

Photo by Michael Giladi/Flash90

 

עוד הוא מתייחס לסוגיית החטופים ומבהיר כי צה"ל מתחשב בה בתכנון מהלכיו, "יש בידינו מאות מאנשי עזה, על כל אדם שלנו ניתן להם עשרה ואפילו מאה כמו שעשינו בכל מלחמות העבר, אין לי ספק שנחזיר את כל השבויים הביתה כמו שעשינו בכל המלחמות".

לסיום, דן כהן בפינוי הערים בדרום ובצפון, וסבור שהיה מדובר בצעד צודק: "פינו אותם בצורה מסודרת כדי להגן על התושבים לפני שהם ברחו בעצמם, זה לא יהיה יותר משבועיים, אני מעריך שבתוך מספר ימים יבוצע מהלך משולב גדול מאוד של צה"ל".

מה רפאל "רפוּל" איתן היה אומר על המצב?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

זה השמאל ובית המשפט השמאלני והשב"כ הפושע שהחליט שהוא לא רוצה את ביבי, ושיתף פעולה ומשתף פעולה עם אלשיך הרוצח. תקרא פה אם אתה לא מאמין. docdro.id/smwbqzr

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום