חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם מנהיגי המחאה מנסים להשתלט על משפחות החטופים כדי שלא נעסוק באחריות שלהם לטבח ב- 7 באוקטובר?

מנהיגי המחאה ממשיכים לחתור לעבר המטרות הפוליטיות שלהם מבלי לבחול באמצעים - גם אם זה אומר להשתלט על משפחות החטופים

שתפו :

על מטה החטופים השתלטו פעילי שמאל קיצוניים שמנצלים את המשפחות ואת כאבן כדי לקדם את האינטרסים הפוליטיים שלהם, ואסור לומר נגדם מילה, כי מי שמעז חוטף מטר קללות ונאצות.

טל גלבוע שאחיינה, גיא דלאל-גלבוע, נחטף בידי החמאס התבטאה נגד האחראים לקמפיין, ובראיון לאורנה ישר היא מסבירה מדוע הם כל כך בעייתיים.

צילום: אבשלום ששוני, פלאש90

דוגמה אחת היא צעדת משפחות החטופים מתל אביב לירושלים שמתקיימת השבוע, אליה לא כל המשפחות מצטרפות ולא בכדי: "אם הצעדה הזו הייתה נעשית להעלאת המודעות העולמית לפשעי המלחמה שנעשו באזרחי ישראל, זה היה דבר אחד. אבל במקום זאת הפכו אותה לצעדה פוליטית נגד ראש הממשלה", אומרת גלבוע וחושפת כי "הרבה אנשים מודים בפני שהם לא מתקרבים למטה החטופים".

היא שבה ומדגישה כי המטרה היחידה של מובילי הקמפיין היא הדחת נתניהו וזאת "על חשבון הכאב והטרגדיה שלנו. אני לא חושבת שלשקמה ברסלר חשוב יותר ממני להשיב את החטופים".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שחר
שחר
6 חודשים לפני

רק טיפשים כמונו נופלים לרצח שעושה לנו השמאל, רצח אופי ואחר כך גם מאשימים אותנו בזה שאנחנו רצחנו את המדינה, אם לא נפסיק ליפול לידיים שלהם, לא נצליח לסיים את התקופה הזו של המלחמה, כנראה שזה יגמר עוד לפני עם הרבה הרוגים בפוליטיקה של הימין ובכלל בשורות הימין.

השמאל לא מחשבן לאחדות, הוא מעוניין באחרי המילחמה, הם מעוניינים בעכשיו, עכשיו לפרק ולא משנה מה המחיר, מה המחיר של מדינת ישראל ולא המחיר של הכבוד היהודי, כי הם לא רואים את החלפת הממשלה כפגיעה משמעותית שבו האויב יראה הצלחה גדולה, וההצלחה תהיה כפולה ברגע שיאיר לפיד המוסר שטחים הזה יהנס לממשלה, כי הוא לא ימסור רק את עזה…זה יגיע לירושלים ויסתיים בטילים על תל אביב ורצח של כל ישובי הגדר באזור המרכז ושלא נדבר על ההתיישבות ביהודה ושומרון.

ימין, אנשי הימין היקרים, חייבים להגיב ומכאן והלאה לתקוף, לתקוף בכל אפשרות, כל הפוליטיקאים הימניים כולל כל הכתבים הימניים כולל כל השדרנים הימניים כולל כל האומנים ואנשי המחר ברשתות החברתיות צריכים לישר שורה אחת וחייבים לתקוף, והפעם להוציא את כל השמאל שטעה במשך שנים כאשם העיקרי ובאותה דרך חייבים לרדת לעובי הקורה ולפגוע פגיעה ישירה באנשים שגרמו למרד בצבא, לאותם אנשים שגרמו לכל מפקדי הצבא למרוד מרד שקט במדינה ולא לדווח ולא להוציא מתקפה מיידית של מטוסים מסוקים וחייל רגלים וכוחות בטחון בצורה הכי מהירה שיש.
האנשים האלו שגרמו לצבא לחשוב שהולך להיות כאן הפיכה צבאית וגרמו לחוסר מוטיבציה של הדרג הצבאי וחוסר שיתוף פעולה מכל מערכת הביטחון, אלו האנשים של קפלן, ותצרף גם את חדשות 12 ו 13, כל האיחוד כוחות ההתנגדות של הממשלה יחד עשו לנו את הדבר הזה, לא בלחיצת כפתור על מפסק של קוצב הלב (הממשלה), אלא פשוט ע"י סתימת עורקים, סתימת עורקים רציניים, וכשהאוייב רואה גוף פצוע, הוא כבר לא מפחד, הוא מוציא אקדח ומנסה לחסל את אותו אדם חלש שנסתמו לו העורקים, כן, לצערנו הרב, זו האמת שאף אחד לא רוצה לדבר בתקשורת, לא בימין ובטוח שלא בשמאל, אם לא תתפכחו בימין, השמאל יאכל אותכם, בלי מלח, "אין להם אלוהים", הם לא מפחדים משיגדו עליהם שהם הרסו את המדינה, כל עוד לא נביא את הדרך, עם מומחים כולל אנשי מקצוע ושיחות נוקבות והאשמות רודפות בצורה שלא מצטערת, לא נוכל עליהם.

אני חוזר, הדרך היא למקסם את הנרטיב, למקסם ברמה של תוכניות אירוח שבהם מדברים על הנושא מקרוב, על סקרים, על מומחים פסיכולוגים, על מומחי צבא ומדינה, על מומחי משפט, על מומחים מחו"ל, על מומחים בהיסטוריה שיביאו סיפורים דומים, על האנשים שכבר נפגעו, על אנשים שהתפכחו, על אנשים שלא רואים יותר את ערוצי השקר, על תוכניות שבו מדמים את הדרך שהשמאל היה יכול להביא אותנו עם התוכנית הזדונית של איראן יחד עם כל הסובבים אותנו הייתה מתבצעת ויוצאת לפעול, על עוד ועוד תוכניות של הדמיה ותוכניות של סקרים והמחשה ותחקירים שמה היה קורה אם, על המחאה ואנשי "אחים לחנק", ולהוציא אותם מחוץ לחוק, להתחיל להמריד את העם נגד הראשות השופטת, לצאת להפגנות נגד שופטים כמו איתי הרמלין להוציא שלטים על משתפי פעולה של החמאס כולל תמונות של החמס עם אחים לחנק וכן תמונות של החמס עם שיכמה ורדמן, להוציא שלטי מחאה ולהפגין מול הבית של אהרון ברק, ולתת לכל האנשים האלו לקבל את הזוית הנכונה של מה שהם עשו, כי הם הרסו את המדינה עד ה 7.10 ואנחנו חייבים לעצור את המצב הזה, צריך להתעורר, המאבק של היהדות בשביל שנחיה במדינה יהודית שתספק לנו אפשרות לחיות באורח חיים יהודי, מבלי שיחשמלו יהודים עם שוקר חשמלי בתפילות יום כיפור בתל אביב.

אין לנו כח יותר מזה, אנחנו לא צריכים יותר מזה, אנחנו צריכים הישתדלות מבלי לעבור עבירה, מבלי להיות אלים, לא פיזי ולא מילולי, חייבים להשתמש בכלים שיש לנו לנצח את המחלה הפנימית שיש לנו, והכלים האלו עומדים לא רק לצידו של השמאל הקיצוני, אלא גם לרשותינו בימין, קדימה למלחמה על הבית חברים, אחר כך נבכה על הנופלים, עכשיו להסתער ולנצח בכל הכלים האלו.
אשרי המאמין.
……………………………………………………..

Last edited 6 חודשים לפני by שחר

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום