חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"גם אם אילון מאסק יבריח את חמאס לכוכב מאדים, המודיעין הישראלי ירדוף אותם עד למאדים ויפוצץ אותם שם"

"הנסיך הירוק" התיחס בפודקאסט של שדרן הרדיו האמריקאי ג'ורדן הרביגר למאבק של מדינת ישראל בארגון הטרור חמאס. לטענתו, יש סיבה ברורה מאוד לכך שחמאס חטף מספר כה גדול של אנשים לעזה

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

חסן יוסף הוא בנו של מנהיג חמאס ביהודה ושומרון אשר הפך לאחד מסוכני השב"כ החשובים בתולדות ישראל, כינויו הוא "הנסיך הירוק".

בשבוע שעבר אף ישב מאחורי שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן. כאשר ארדן תקף ואמר: "איך אתם מעזים לכנס דיון חירום על בתי החולים בעזה, בלי להתייחס לכך שחמאס מפציץ במכוון בתי חולים ישראלים או מבלי להתייחס לכך שחמאס מנצל את בתי החולים ואת האמבולנסים ברצועה לצרכי טרור?"

״הנסיך הירוק״ התייחס בפודקאסט אמריקאי לאכזריות של חמאס ואף חשף ש"חמאס הופתע מכמות בני הערובה שהצליחו לחטוף". יש לו הסבר ברור כיצד הצליחו.

בנוסף, הוא תוקף את כל מי שלא ניצב לטובת ישראל, אפילו את ארה"ב: "אתם כאמריקאים אין בכם את היכולת להכיר בדברים כפי שהם באמת. במקום זה אתם בורחים ומאשימים את ישראל".

לסיום אמר: "גם אם אילון מאסק יבריח את חמאס לכוכב מאדים, המודיעין הישראלי ירדוף אותם עד למאדים ויפוצץ אותם שם".

צפו בקטע:

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

השמאל השולט בצה"ל תכנן את המחדל להפיל את נתניהו .
ברור כשמש .

שחר
שחר
6 חודשים לפני
הגב ל  נהוראי

קשה להגיד את מה שאתה אומר, אבל אפשר בהחלט להגיד שהמחדל הביטחוני הזה הוא תוצאה ישירה של ניסיון ההפיכה הצבאית שבוצע כאן ונמשך עד היום של הטבח בדרום, הכתבות בעיתונים של ניסיונות לבטל הקפות שניות בשמחת תורה עדיין עומד ברשתות ובאתרים, ההסטוריה כבר נכתבה, רק צריך עכשיו לתעד הכל מבלי שהשמאל ינסה לשבש הליכים בחקירות ובהיסטוריה ובהשתלשלות האירועים שקרו כאן רגע אחד לפני הטבח. וחייבים לצאת נגדם כי עוד רגע הם הופכים את הצלחת על פי ומאשימים את הממשלה בתוצאות של ניסיון ההפיכה שלהם ובניסיון להזיז את המצלמות מהכותרת הראשית, "מחאות השמאל בדמוקרטיה של ממשלה שנבחרה ברוב של 64 מנדטים, גרמה לאויב לשטות מיץ אומץ ולתקוף את ישראל" והמיץ הזה ללא ספק נסחט מהפרות המאובשים של קפלן, מיץ אומץ שכל כולו יצא משנאה של יהודים שמזדהים עם היהדות שלהם, רק שהחמס לא הבחין שמדובר בלא חרדים.
אלו שסחטו את המיץ מהפירות הבאושים לא חשבו שבסוף מישהו יקנה את המיץ המסריח שלהם, רק לא הפנימו שהתוצאה תהיה רעה כזו על אף שהיו מלא אנשים שאמרו להם…אתם סוחטים פרות באושים, בסוף מי שישתה את זה לא יהרוג רק חרדים, אלא הוא יהרוג כל מה ששיך למדינת ישראל, ואתם השמאל, אתם חלק גדול ממי שניפגע בארוע הזה.
אתם האשמים העיקריים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום