חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר מיכאל בן ארי רוצה שבתולדות האיסלאם יזכרו את התגובה של היהודים לטבח

ד"ר מיכאל בן ארי בראיון על האתוס המסוכן שנוצר אצל הערבים

שתפו :

ד"ר מיכאל בן ארי אומר דברים מרחיקי לכת: באירופה, בעולם הישן והנוצרי של פעם, קיימים יסודות של אנטישמיות ושנאת ישראל, שהיו מודחקים בעבר, משום שהיו לא מקובלים בחברה ולאנשים לא היה נעים, ועכשיו כשמכובד להיות אנטישמי ואפשר להביע זאת בגלוי, האנטישמיות מרימה ראש. אך לא רק זאת אלא שמדינות אירופה רוצות שהפלסטינים יילחמו בישראל.

ההזדהות של העולם האירופי ושל האיחוד האירופי עם אוייבינו, טוען מיכאל בן ארי, על כל ארגוני הסיוע שלהם לפלסטינים, היא משום שהאירופאים רוצים להביא לחיסול ישראל מבפנים, במסווה של "אנחנו דואגים למסכן" ולכן האירופאים נוטעים עצים באיו"ש על מנת ליצור איזור חיץ, ולכן הם סוללים כבישים שם, כדי ליצור רצף והשתלטות. הכסף לארגונים בא מאירופה. יש הרי המון מסכנים בעולם, מדוע לעזור דווקא לפלסטינים? הוא שואל, ועונה: "המסכנים" האלו פוגעים ביהודים, אותם יהודים שהאירופאים שונאים, כי לדידם הם הרגו את ישו. האנטישמיות הישנה, מדגיש ד"ר בן ארי, "לא עברה מהעולם, היא החליפה בגד, החליפה אלים, אבל נשארה במהותה".

ולגבי האסלאם, מקשה ד"ר בן ארי, אם הפשעים הנוראיים שבוצעו בטבח בדרום הם לא חלק מהאיסלאם, למה מצאו רק אימאם אחד בצרפת שאינו מוכר, שגינה מעשים אלו? איך העולם המוסלמי לא הזדעזע?

לדברי ד"ר מיכאל בן ארי, האסלאם אינו דת של שלום ואהבה, כפי שאמר הנשיא הרצוג, אלא של רצח ואכזריות, של הוראות איך לרצוח,
"הקוראן" מדגיש בן ארי, "עולה על מיין קאמפ באנטישמיות שלו".

"הקוראן כולו הוא הטפה למלחמה בכופרים עם פירוט איך לטבוח בהם ומה דינם", הוא מציין, ומוסיף, שמטרתו הקוראן היא השלטת האסלאם בעולם, ומצטט בערבית, "דת מוחמד מושלטת על ידי החרב".

"אם יהודים היו עושים אלפית מזה, כל הרבנים ומנהיגי העולם היהודי היו יוצאים נגד זה. איפה העולם המוסלמי?" תוהה ד"ר בן ארי, "יש שם שתיקה של חיוך מוסתר, של הערצה".

האתוס ש"האסלאם הוא הפתרון" כי כל מדינות ערב נכשלו במלחמה מול ישראל, ו"אילו המוג'הידון של עזה" כדבריו, הצליחו לכבוש בסיסים של צה"ל.

ד"ר בן ארי מסביר: "אירוע כזה מצטרף ל"נבואה" של אחמד יאסין שאמר בשנת 2000, ש"עד סוף הרבע הראשון של המאה, מדינת ישראל תושמד".

האתוס אצל הערבים הוא שישראל שברירית, ולזה הערבי הממוצע מחנך את בניו, ולכן "האתוס הזה חייב להיות זיכרון רע ומר בתולדות האסלאם לעוד 2000 שנה", אבל לצערו במציאות מדברים על "מחוות הומניטאריות ובלתי מעורבים".

בן ארי תולה הכל בשנאת ישראל הקלאסית. והוא מפרש את דבריו: "קיומה של מדינת ישראל היא תאונת דרכים איסלאמית", אך גם "תאונת דרכים תאולוגית-נוצרית", כי העם היהודי בגד בישו ולכן הוא נידון לפיזור ולהשפלה, ופתאום הוא חוזר לישראל ונבואות שחשבו שכבר התגשמו בתקופת ישו, מתגשמות עכשיו.

לכן קובע ד"ר בן ארי: "חזרתנו לירושלים היא סטירת לחי מצלצלת לנצרות, תאולוגית, לכן האפיפיור לא יצא מגדרו כדי לגנות" את הטבח בדרום.

הנצרות, הוא מזכיר, נמצאת בשקיעה, אבל האנטישמיות עוד שם, והיא מקרינה על ההנהגה האירופאית. אירופה מאויימת ע"י האסלאם, אך אינה תומכת בישראל, כי היא נמצאת בקונפליקט בין תמיכה במאבק הפלסטיני להחלשת ישראל, לבין שיתוף פעולה עם ישראל כנגד האיום המוסלמי בארצם.

צפו בראיון המלא.

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום