חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מתירים את דמם": ח"כ פסל מגיב לאמירות מזעזעות מראשי התנועה הקיבוצית על הציונות הדתית

הפרופסור אלי צור מהתנועה הקיבוצית אמר על בני הציונות הדתית כי יש "לחסל את החלאות האלה". ח"כ משה פסל מהליכוד מגיב לדברים ומסביר מדוע הוא ממשיך להתראיין בערוץ 12

שתפו :

במהלך מפגש זום של מנהיגי התנועה הקיבוצית, בהם חוקרים נחשבים ובעלי תפקידים בתנועה, התפתח שיח שנאה כלפי הציונות הדתית והציבור החרדי בו נאמרו ביטויים קשים המבקשים לראות את אותם ציבורים כאויב האמיתי. כך חשף כתב התחקירים של חדשות 14, ישי פרידמן.

צילום מסך, ערוץ 12

 

 

 

 

 

 

באותה השיחה אמר הפרופסור אלי צור: "יש להוציא אותם מהווריד שהם שותים את כל אוצר המדינה ומעבירים למגזרים שונים, ולמעשה לחסל אותם ככוח פוליטי. אני לא יודע איך עושים את זה, אני מפחד שעלולים להיכשל, אבל אם ניכשל לא חשוב איך תיגמר המלחמה – המדינה הזאת המדינה נגמרה".

לדבריו, ביום שתסתיים המלחמה "יש להפנות את המאבק למאבק פוליטי כדי לחסל את החלאות האלה".

ח"כ משה פסל מהליכוד אמר בתגובה: "המציאות שיו"ש כמעט מרוקנת מגברים שנמצאים בחזית. מי שמכיר אותם יודע שחלקם הגדול גם בדרג הפיקודי של הקצינים והמובילים את הלחימה. הם לוקחים חלק גדול מחלקם באוכלוסיה. ולבוא עכשיו, בזמן מלחמה, ולהפוך את השקר לאמת ואת האמת לשקר. יוצרים מציאות אלטרנטיבית. לא רק שהם נלחמים ומקיזים את דמם, מתירים את דמם בעלילות דם על אלימות מתנחלים. פשוט גיבובי שטויות".

 

מדוע הליכוד בימים אלו מעדיף לדבר עם אמנון אברמוביץ' ולא עם שרון גל?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
 TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום