חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בת שלוש נספתה בשריפה בביתה ביישוב אקולוגי בגליל המערבי

אימה של הפעוטה נפצעה קשה ואביה נפצע באורח בינוני בעקבות השריפה שפרצה בביתם ביישוב אדמה

שריפה בגליל
הבית הבוער. קרדיט: כב"ה צפון

קצת לפני השעה שבע הבוקר (ב') התקבל דיווח על שריפת בית עם לכודים ביישוב אדמה הסמוך ליישוב כליל בגליל המערבי. אמה של הילדה, בת 44, נפגעה קשה מכוויות ומשאיפת עשן. האב, בן 45, נפגע באורח בינוני. רק יותר משעתיים לאחר פרוץ השריפה הושגה שליטה על האש. באזור נשרף גם מחסן.

בני משפחתה של הילדה הצליחו לחלץ את עצמם, ולאחר יציאתם דיווחו כי הילדה לכודה באחד החדרים. הכבאים שפרצו לבית הבוער החלו בחיפושים, לאחר סריקות מצאו את הילדה ללא רוח חיים.

שריפה בגליל
שרידי הבית. קרדיט: כב"ה צפון

מדוברות כבאות מחוז צפון נמסר כי צוותי כיבוי רבים מתחנת גליל מרכזי וכן ממחוז חוף זינקו לאירוע, בהגיעם למקום זיהו בית בוער לחלוטין עם מטען אש כבד מאוד. הצוותים החלו מיד בפעולות כיבוי והגנה על מבנים סמוכים תוך כניסה לבית הבוקר וסריקה אחר לכודים. במהלך הסריקה אותרה ילדה פעוטה כבת שלוש ללא רוח חיים. הוקם צוות חקירה מיוחד לבחינת נסיבות הדליקה.

חובש בכיר במד"א חסיב שחאדה ופרמדיק מד"א שלום טיקושבילי סיפרו "מדובר באירוע קשה. כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן שיוצאים מבית מגורים, ושכנים שהיו מסביב, מהבית יצא ילד כבן 6 שלא נפגע וגבר ואשה שסבלו מכוויות ולאחר ששאפו עשן. הם סיפרו שבבית ישנה ילדה כבת 3 , האש עדיין בערה ולא ניתן היה להיכנס לבית. לאחר שהכיבוי הגיעו, כיבו את האש וניתן היה להיכנס לבית, הילדה חולצה כשהיא ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. את האישה פינינו במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשמצבה קשה, ואת הגבר במצב בינוני לבית חולים בנהריה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום