חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הדרג המדיני לא קוראים נכון את המפה ולא מבינים את צורת החשיבה ברחוב הערבי"

בפיגוע בירושלים נרצחו שלושה יהודים הי"ד ע"י שני מחבלים שחוסלו. המחבלים הגיעו מצור באהר אליו הוחזרו השבוע 10 מחבלים בעסקה עם חמאס

שתפו :

רחוב הערבי
פלאש 90

שני המחבלים הגיעו היום ברכב לכניסה לירושלים, ממנו יצאו והחלו לירות לעבר יהודים בתחנות האוטובוס במקום. אחד המחבלים היה חמוש ברובה M-16 והשני באקדח. ‏שני לוחמים מבנימין חיסלו את המחבלים. שניהם נלחמו בעזה, יצאו לאפטר קצר והיו בדרכם חזרה לדרום.

הפעולה הזאת קשורה למהלך הכללי של חמאס ורב המחבלים יחיא סינוואר, "הקול היהודי": "רוב המחבלים המשתחררים בעסקה הם "דגי רקק", כך הסבירו גורמים בכירים. נשים, קטינים. המחיר זול יחסית. נראה ששוב מערכות הביטחון והדרג המדיני לא קוראים נכון את המפה ולא מבינים את צורת החשיבה ברחוב הערבי ובקרב ארגוני הטרור.
המחבלים שהשתחררו עד כה במסגרת העסקה, הם מחבלים שמבטאים את סמל "ההתנגדות הפלסטינית". נערים שלקחו סכין או נשק ויצאו לירות ביהודים, נשים ערביות שיצאו לבצע פיגועי תופת או לדקור חיילים. שחרורם כמנצחים, כך התרענו אז, מרים את המורל ברחוב הערבי ומעודד ביצוע פיגועים בידי ההמונים.
לא לחינם הכריז חמאס על שם המלחמה כ"מבול אל אקצא". המיקוד בעסקה הוא בקרוב ל-100 מחבלים תושבי ירושלים. מדובר במחבלים שביצעו פיגועי ירי ודקירה, חוליות שהשליכו בקבוקי תבערה על בתי יהודים ועל שוטרים, רובם נעצרו בשנתיים האחרונות מאז מבצע שומר חומות".

ההסתה נמשכת ברשתות הערביות:

כאמור, שלושה נרצחו בפיגוע מהבוקר (חמישי) ה' יקום דמם!

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום