Search
Close this search box.

עו"ד שפטל: "האירופאים רואים במוסלמים של עזה, כלי חשוב להחריב את המדינה היהודית"

ראיון עם עו"ד יורם שפטל שאינו מתנגד לעידוד הגירה של מוסלמים מיהודה ושומרון אך טוען שאינה ריאלית

תגיות

שתפו :

פלאש 90

עו"ד יורם שפטל מתייחס לאמנת החמאס ואומר שיש בה 14 סעיפים, שעוסקים בהשמדת מדינת ישראל, כלומר השמדת עם כי "אי אפשר להשמיד את מדינת ישראל, ללא השמדת תושביה היהודים".
דעתו של שפטל חיובית באשר לשאלה של עידוד הגירה של כל המוסלמים מעזה ומאיו"ש, אך הוא סבור שאינה ריאלית, והסיבה כי אף מדינה באירופה וגם לא בצפון אמריקה, תסכים לקלוט את המהגרים וזאת משום שאירופה שונאת את ישראל ו"רואה בערבים המוסלמים בארץ ישראל, כלי חשוב להחריב את המדינה".
ומה לגבי המדינות האיסלמיות? – על כך משיב עו״ד שפטל שמדינות אלה, אפילו יותר מהאירופאים, לא רוצות את המהגרים, כדי שהמוסלמים בעזה ובאיו"ש יישארו במקומם, ויחריבו את מדינת ישראל.
"זו אגדה", טוען שפטל, על כך שסאדאת בהסכם השלום בין ישראל למצרים, לא רצה לספח את עזה למצרים, כדי להשאיר את העזתים להציק לישראל. לדברי שפטל, סאדאת דווקא רצה להכניס את צבאו לעזה, ובגין הוא זה שאמר לו ש"עזה היא ארץ ישראל".
"אני הייתי חי אז!" רועם שפטל, "ואני זוכר את הדרישה האולטימטיבית של סאדאת לשלוט ברצועת עזה מבחינה צבאית, ובגין אמר: 'לא יקום ולא יהיה!', ואנו ניסוג עד הקו הבינלאומי", כלומר, עזה תישאר בשטח ישראל.

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום