חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנט מונע מבן גביר להגיע לשער שכם; בן גביר: "אגיע בכל אופן"

רה"מ טוען כי נקיטת המגבלה החריגה על ח"כ מכהן נובעת מהרצון "לשמור על חיי אדם"

שתפו :

לאחר התייעצות עם גורמי ביטחון ועם השר לביטחון פנים עומר בר-לב, החליט רה"מ בנט בצעד מעורר מחלוקת למנוע את הגעתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לשער שכם. בראיון שהעניק היום בנט לכאן ב' הוא אמר: "בשביל פרובוקציה פוליטית של בן גביר או סמוטריץ' לא אסכן שוטרים או חיילי צה"ל. עמדתי על זה שיהודים יוכלו להמשיך לעלות להר הבית, שמצעד הדגלים יתקיים כסדרו. אבל לא אתן את החיים של כוחות הביטחון בידיים שלו".

בתוך כך הודיע בן גביר כי לא שמע מאף גורם רשמי על האיסור, ומכיוון שהוא ח"כ ויש לו חסינות מהותית, הוא מתכוון לצעוד לשער שכם. דברי בן גביר: "לא קיבלתי שום הודעה שאסור לי להגיע לשער שכם ואף גורם לא דיבר איתי. לחבר כנסת יש חסינות. לאחמד טיבי נותנים להסתובב, למה לי לא? אני מתכוון להגיע לשער שכם".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%9d-%d7%99%d7%a8%d7%97%d7%99%d7%91%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%94%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94/

כזכור, המשטרה לא אישרה את צעדת הדגלים שהייתה אמורה להיערך הערב בירושלים. שותפו של בנט לממשלה, שר החוץ ורה"מ החליפי יאיר לפיד, תקף בחריפות את מארגני הצעדה: "צעדת הדגלים היום היא צעד של חוסר אחריות נורא. אלו קיצוניים שמעוניינים לייצר פרובוקציות שיגרמו לאלימות. הם רוצים שאש תשרוף את ירושלים ואנחנו לא ניתן להם, בשביל הפוליטיקה שלהם, לשרוף את ירושלים. הם מכבידים מאוד על כוחות הביטחון שגם כך מתוחים עד הקצה".

בן גביר התריע מראש שאם לא יגיעו למתווה מוסכם בין המשטרה למארגני הצעדה אז בכוונתו לצעוד בכל אופן: "אם לא יהיה מתווה מוסכם ותהיה פשרה בין המשטרה למארגנים, בכוונתי להגיע לשער שכם, בלי לשאול את בנט, בר לב, מועצת השורא והחמאס".

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום