חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו״ד יורם שפטל: אין דבר שאני רוצה יותר מאשר שיתבע אותי דיבה

אהוד ברק מסביר לאנשי המחאה הפוליטית שעליהם להתחפש לתנועה למען החזרת החטופים - עו״ד יורם שפטל לא חוסך במילים

שתפו :

פלאש 90

עו"ד יורם שפטל מתייחס לאהוד ברק ומכנה אותו "תת חלאת המין היהודי", משום שלדבריו מי שמשווה את נתניהו להיטלר, זהו הכינוי הראוי לו.

עו"ד שפטל מספר שהיה פרופסור כלשהו שפרסם לפני חודש סרטון המשווה בין נתניהו להיטלר, ושאת הסרטון הזה שיתף אהוד ברק ואף הוסיף: "כדאי לכם לצפות בזה, זה ילמד אתכם הרבה על נתניהו".

בתגובה לשיתוף של ברק, העלה עו"ד שפטל סרטון משלו, שזכה למאות אלפי צפיות, ובו הוא מביע דעתו על אהוד ברק ו"אין דבר שאני מתפלל עליו יותר ממנו, שהוא יתבע אותי דיבה על הדברים האלה", אומר שפטל.

"אחת התכונות הכי בזויות", מדגיש עו"ד יורם שפטל, "שמובילות למעשים הכי מזוהמים, כולל ההשוואה בין נתניהו להיטלר, זו הקנאה!", והוא מסביר שאהוד ברק היה מפקדו של נתניהו בסיירת מטכ"ל, והעובדה שנתניהו מכהן כראש ממשלה שנים ארוכות, ואילו ברק סולק מראשות הממשלה לאחר 13 חודשים בלבד, גורמת לקנאה של ברק בנתניהו. ״קנאה חולנית, בזויה ושפלה״ מתאר שפטל ומוסיף שהיא מוציאה את ברק מדעתו, וגורמת לכל מעשיו בזירה הציבורית, שכפוליטיקאי אינו מגיע לקרסוליו של נתניהו.

עו"ד שפטל מתפלא על התנערותו של המנחה, אלעזר שטורם, מהכינוי הקשה שהוא מייחס לאהוד ברק, דווקא משום סלידתו של שטורם מההשוואה בין היטלר למנהיגי ישראל. על כך משיב שטורם, שהוא מתנגד לכל השוואה בין מעשה שנעשה במדינת ישראל לכל הקשור בשואה.

"ברק, למעשה, מכריז על עצמו, כרמאי ונוכל פוליטי", מסכם עו"ד שפטל ומבאר את דבריו.

ומדוע לדעת שפטל, בערוצים מסוימים רוצים למנוע ניצחון לישראל במלחמה מול עזה?

צפו בראיון המלא.

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
4 חודשים לפני

עוד הוכחה שהערוצים 11 12 13 נשלטים ע"י השמאל הקיצוני כולל מערכת המשפט . אחרת אהוד ברק היה מאחורי סורג ובריח .
דין אחד לימין ודין אחד לשמאל .

ניבה
ניבה
4 חודשים לפני

שפטל יצטר ביבים מאוס. אני לא ממש מתה על אהוד ברק, אבל בהשואה בינו לבין ביבי, זה כמו להשוות בין יהלום לבין אדמה רעילה, כשביבי זאת האדמה הרעילה. ברק לא מתאים להיות ראש ממשלה, אבל הוא רוצה בטובת המדינה ויש לו מצפון, שני דברים שאי אפשר להגיד על ביבי. אין במה לקנא! ביבי נאחז בכסאו, כשכל מעשה כשר לצורך זה, כולל הרס המדינה. הוא אחראי למחדל הגדול ביותר שקרה במדינת ישראל וממשיך לגרום נזקים למדינה בכל יום שהוא ממשיך לכהן. רק אדיוט יקנא בו. ברק לא אדיוט.

בנצי
בנצי
4 חודשים לפני

הקנאה מוציאה את הקנאי מן העולם. כך אומרים חכמינו במשנה מסכת אבות ודבריהם קיימים לעולם

הלוואי ועו"ד שפטל יוביל צוות משפטנים שיתמקדו בהתמדה בתביעות נגד כל טרור הרחובות מהראש הרקוב של אהוד ברק וברסלר ורונן צור הרעים והמרושעים ועד תומך הטרור כסיף וכל השותפים להם בסכנה הלאומית

רוני אופק
רוני אופק
4 חודשים לפני

עו"ד שפטל, אני מבקש ממך – ואם מישהו יכול להעביר לו, אודה מאוד ויעשה מצוה – אני מבקש ממך בקשה גדולה – מצא אתה ועורכי הדין האחרים, את הסיבות הטובות והחשובות לתבוע את ברק ולעצור אותו מלפעול. להכניס אותו לכלא כבר עכשיו. הוא ועוד כמה. ויבוא שלום בתוך ישראל, כי מוחות הרשע יעצרו, ויובן המסר – זו בגידה! וחמורה כל כך במדינה כמו שלנו, במצב כמו שלנו!

אחד מהיחידה
אחד מהיחידה
4 חודשים לפני

מהיכרות אישית עם אהוד בר(ח)ק – שפטל צודק לחלוטין.

חן אילון
חן אילון
4 חודשים לפני

אין טמא גנב בזוי זה שהביוב נקי ממנו…בנוסף לבגידותיו בכל מי שלידו או מתקרב אליו, ואלו עדיין כשלא הזכרנו את מחלותיו הםסיכופטיות הרבות שביניהם פדופיליה ומינכהאוזן , זה היצור העלוב הנתאב והנאלח ברח ברח

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום