חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבקשה של חגי לובר – האב שעוד לא קבר את בנו שנפל בלחימה בעזה

חגי לובר, תושב היישוב בית אל, שהתבשר על נפילת בנו יהונתן הי״ד, כתב מיד לאחר מכן בפוסט: "יום אחד של אחדות לעילוי נשמתו, אנא אל תכתבו ואל תשדרו שום דבר של מחלוקת"

שתפו :

המלחמה הקשה שישראל מנהלת כרגע מול ארגון הטרור חמאס גובה מחירים קשים מאוד. אתמול (י״ג טבת) התבשרה משפחת לובר מבית אל, על נפילת בנם, גיבור ישראל, יהונתן לובר הי"ד, אב צעיר מהיישוב יצהר.

 

יהונתן לובר הי"ד נפל בלחימה בתוך רצועת עזה, צילום: באדיבות המשפחה

יהונתן הוא בן דודם של האחים הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו לפני כחצי שנה בזמן שנסעו בכביש בשומרון דרך חווארה.

האחים הלל ויגל יניב הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה

חגי לובר, שמכיר את הערוץ שלנו היטב ועבד כמגיש קבוע בערוץ TOV כתב מיד לאחר שהתבשר על הבשורה המרה אודות בנו את הדברים הבאים:

"מתוך עוצמה גדולה של עם ישראל כולו ומתוך הבנת השעה הגדולה בה עם ישראל משמיד את הרוע הצרוף מהעולם, לצד צער אישי עמוק בתהומות הכאב.
אנו מודיעים על נפילת בנינו היקר והאהוב יהונתן לובר הי"ד. בשם עם ישראל כולו אנו גאים בו ומודים לו על שהיה שותף במחיקת הרע בעולם ובהשמדת אויבינו. אין בליבנו על הקדוש ברוך הוא, אין בליבנו על ממשלת ישראל, אין בליבנו על צה"ל וההחלטות של מפקדיו בשטח.

אנחנו מחבקים את כל עם ישראל ומבקשים מהתקשורת ומכל אחד בעם שלנו אנא, יום אחד של אחדות לעילוי נשמתו אנא אל תכתבו ואל תשדרו שום דבר של מחלוקת, אנא, דברו טוב הבליטו את הטוב במקבלי ההחלטות ובעם הנפלא שלנו שיהונתן היה גאה להלחם בשבילו.
אנא יום אחד של אחדות ודיבורים טובים. יהונתן כל כך יהיה שמח למעלה מי יתן ונזכה לניצחון שלם ומהיר ולהחזרת חטופינו האהובים שיונתן כל כך קיווה והתפלל שיחזרו. אמן."

צפו בסרטון שהעלה חגי לובר שעות ספורות לפני שנודע לו על נפילת בנו. בסרטון רואים את נכדו של חגי, בנו של יהונתן, מתגעגע לאביו שבתמונות.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום