חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצניחה החופשית של שטראוס – החטא ועונשו

צדק משמיים? היוהרה של שטראוס בקמפיין המתריס כנגד ערכי המשפחה התחלפה עכשיו בשפיפות קומה של חברה מסחרית פצועה ומדממת

שתפו :

כשהמניה של ענקית המזון הישראלית שטראוס צונחת כמה חודשים אחרי ההתעקשות שלהם לפגוע בערכי המשפחה היהודית, מותר לנו לרגע להביט בשמיים ולהרהר בדרך בה מנהל הקב"ה את עולמו. אכן, חכמי ישראל הזהירו אותנו בצדק שלא לעסוק בחשבונות שמיים, ובכל זאת עם יד על הלב – האם יהודי שמחויב לתורה ולמצוותיה יכול שלא לתהות האם אין כאן מידה מסוימת של צדק, ואולי גם נחמה קטנה לרבים שנפגעו מהציניות ומתאוות הממון של שטראוס?

להזכירכם, שטראוס בצעד פרובוקטיבי החליטה לצאת בקמפיין למוצר "דוריטוס" אשר כלל "סוגי משפחות" – ביניהם "משפחות" להט"ביות למיניהן. הקמפיין השנוי במחלוקת נועד לחנך את הציבור, כפי שהעידה עובדת בכירה בשטראוס. הציבור, מה לעשות, מעדיף להתחנך על ידי הוריו ומוריו ולא על ידי חברות מזון והקמפיינים הארסיים שלהם. התגובה של שטראוס לביקורת הרבה שהוטחה בה על ידי הציבור הדתי והמסורתי היה מבזה אף יותר: לא מתנצלים, לא מתכוונים לשנות את דעתנו. אז מה אם דוריטוס זה מותג שפונה בעיקר לילדים, וילדים זה מוצר שקיים בעיקר בציבור הדתי והמסורתי; בשטראוס זוכרים את הזכרון הקצר של הציבור.

https://tovnews.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%93%d7%a5-%d7%94%d7%a2%d7%93%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%9b%d7%aa%d7%91-%d7%97%d7%a8%d7%99/

כעת, בעקבות גילוי סלמונלה בשוקולד של שטראוס, שווי החברה ירד באחוזים מבהילים והיא מצויה באחד המשברים הגדולים שידעה בתולדותיה. אנחנו לא מבינים גדולים בחשבונות שמיים, אבל כשגוף מסחרי ציני וחזירי במדינה יהודית מוכן למכור את ערכי המשפחה והתורה לטובת ליטוף רגעי מאבירי הפלורליזם והתנועות לטשטוש הזהות מאבד מאות מיליוני דולרים מערכו תוך מספר ימים – מותר לנו לרגע להביט למעלה ולשאול האם מישהו מקבל את עונשו בדיוק במקום שהכי כואב לו, האם המידה כנגד מידה שבה מנהיג הקב"ה את עולמו אכן מתקיימת כאן? אז נכון שתשובה מוחלטת אין לנו, אבל מותר לנו, לאלו שכאבו את הביזוי של ערכי המשפחה, לאלו שספגו את התוקפנות הנאורה והמטיפנית, לקוות שאולי אותם אלה שבחרו במכוון לעורר פרובוקציה כואבת ומתריסה בדמותה של "משפחה" חדשה מתעוררים לרגע או אפילו לשבריר שניה של תשובה ופשפוש במעשיהם.

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
11 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מיכאל
מיכאל
2 שנים לפני

אכן אכן זו גם המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש.

לא לקנות מהם
לא לקנות מהם
2 שנים לפני
הגב ל  מיכאל

והסמל שלהם עם הלבבות. ידעתם שהוא קשור לפדו.פיליה? כל הסטרא אחרא שולטים בתאגידים ורוצים לשבש את היהדות. יודעים שהמשפחה היהודית הטהורה תביא לגאולה כנבואת בלעם ועושים הכל לבלבל את היוצרות. צפו בנפילת הקאבל ותבינו מה אומרים הסמלים של זוהמת הנחש. הלבבות של שטראוס. הינשוף של מינרבה וכו.
גם חברת החשמל תאגיד שמשרת ציבור מפרסם זוג גיי.ז שקע ותקע שהביאו לעולם ילד. הנדסת תודעה בפרסומות. הספר אני ג'אז למה ציפי שביט פרסמה אותו. נועד להשפיע לרעה על ילדים בני חמש לגבי הזהות המינית שלהם. בכל הארץ יש פירמידות ועין. גם על גג בימש עליון. בכל פרסומת גם של הבורסה לתכשיטים יש כיסוי עין אחת. זה סמל שלהם. עבודת אלילים מטמאת את הארץ. למה מסמנים 66.6 באצבעות כל הזמן? תגידו לרב יגאל כהן בסרטונים שיפסיק עם זה. זה סמל שלהם ואולי הוא לא יודע

tal
tal
2 שנים לפני

לא הזלתי דמעה עליהם

אריק
אריק
2 שנים לפני

דברים נכוחים!

דוד
דוד
2 שנים לפני

כבר לא מסתכל ככה על המציאות אבל אשריך שאתה כן.

גאיה
גאיה
2 שנים לפני

אולי זה תחילת הסוף של המונופולים. אולי יתחיל היבוא המקביל לפרוח?
הגיע הזמן.

גאיה
גאיה
2 שנים לפני

דבר אחד נכון הוא היציאה בעד הלהט"בים.
די לכפיה הדתית במדינה. די להרס המדינה הפלורליסטית.
הגיע הזמן להפריד בין הדת והמדינה אחרת נמצא את עצמנו במדינה דוגמת אירן.4

גאיה
גאיה
2 שנים לפני

לא קב"ה ולא בטיח.
הצרכנים.

עופר
עופר
2 שנים לפני

לא סובל את פרשני הקב"ה למעשיו, כל אחד נהיה דובר האלוקים עלי אדמות.
כשתהיה נביא ע"פ כל כללי התורה – תוכל "לזהות מגמות", כמו שאמר "חכם" אחר…

ללי
ללי
2 שנים לפני

תודה בורא עולם

לא עניינכם
לא עניינכם
2 שנים לפני

לייצור שמעניש חברה דרך להדביק ילדה בת 5 בסלמונלה לא קוראים אלוהים
שטן אולי

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

11
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום