חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' אלישע האס: "הממשל בארה"ב הוא ממשל עוין למדינת ישראל"

פרופ' אלישע האס בראיון על יחסי ישראל וארצות הברית: "היחסים שהם נותנים לנו זו לא מתנה, אנחנו גם תורמים להם רבות"

שתפו :

על אף שארה"ב וישראל הן מדינות שנמצאות במערכת יחסים קרובה – היחסים ביניהן הם גם אינטרסנטיים.

בזמן שמדינת ישראל מנסה להחזיר את החטופים משבי חמאס, אנחנו מעבירים להם כל יום מאות משאיות של סיוע הומניטרי בגלל לחצים של ארה"ב.

פרופ' אלישע האס אומר על יחסי ישראל-ארה"ב: "הממשל בארה"ב הוא ממשל עוין והממשל הנוכחי הוא עוין במיוחד. אנחנו תלויים באמריקאים תלות גדולה מאוד. אנחנו מסכנים את האינטרסים שלנו בגלל הלחצים של ארה"ב".

פרופ׳ האס מתייחס להבדלי האינטרסים בעוד שהאינטרס שלנו הוא ביחס למדינתנו, האינטרס של ארה"ב הוא אינטרס גלובלי. "היחסים שהם נותנים לנו זו לא מתנה, אנחנו גם תורמים רבות למדינה האמריקאית והם גם מתעלמים מזה".

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
י. כאוס
י. כאוס
3 חודשים לפני

הכל נכון ובינתיים אנחנו תלויים בהם במישורים רבים.
בגדול כשרואים מה מדינת ישראל השיגה ב 75 שנותיה אפשר להעריך שהפוטנציאל שהיא אוצרת בתוכה יכול להפוך אותה למעצמה כלכלית בטחונית ומדעית מובילה בעולם שלא תהיה תלויה בשום גורם חיצוני ואילו מדינות רבות יזדקקו לה.
הדבר העיקרי שממאיים על כך איננו אויב חיצוני אלא הזרם העכור והחולני שצף למעלה בשנה האחרונה ומאיים להרוס כל דבר טוב במדינה ויותר מזה.
עכשיו כאשר כשש מאות אלף ישראלים נמצאים מחוץ לבתיהם שני שליש מהם לוחמים ומסכנים את חייהם להגן על קיומה של המדינה והשליש השלישי עובר תקופה של נישול בכפיה ממקומו ונדידה בארץ כשאין עדיין אופק ברור מתי ישובו לבתיהם מולידים אלופי קפלן את המטורף שברעיונותיהם – בחירות עכשיו.
אם גם זה לא ינער את קהל מאמיניהם התמים ואובד הדרך להבין איזו רוח טרוף השתלטה על החוגים האלה, אז אנחנו בצרה קיומית אמיתית שמגמדץ את אירן ושלוחיה או כל אויב חיצוני אחר.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום