חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיים רמון נגד ארצות הברית: "אנחנו מנהלים מבצע צבאי בפיקוח אמריקאי הדוק"

שר המשפטים לשעבר יוצא נגד ההתערבות האמריקאית ומצייר תמונת מצב קודרת באשר לפליטים בעזה: "כל עוד אנחנו שם לא יזרום אליהם דולר מבחוץ"

שתפו :

פלאש 90

חיים רמון, שר המשפטים לשעבר, לא הבין מדוע ביום הראשון למלחמה ישראל לא תקפה בעוצמה שבה היא תוקפת היום, "התשובה הכי אמיתית שקיבלתי הייתה שהצבא היה בטראומה והעדיף לא לסכן חיי חיילים", הוא משתף.

צילום: עבד ראהים חאטיב\פלאש 90

רמון מבהיר כי בחודש הראשון, בו העולם היה מזועזע מזוועות החמאס, הייתה לנו יד חופשית שיכולנו לנצל, "אם היינו פועלים בכל העוצמות אז, העולם היה מקבל את זה. כרגע, בגלל הלחץ האמריקאי אנחנו מנהלים מבצע צבאי בפיקוח אמריקאי הדוק והמשאיות ההומניטריות נותנות חמצן לחמאס ומאריכות את המלחמה, מה שעולה בחיי חיילינו".

עם זאת, הוא סמוך ובטוח שישראל תנצח בסופו של דבר ותמגר את חמאס. החדשות הלא טובות הן שביום שאחרי נהיה אחראים על שני מיליון אזרחים עזתים, כשהמשמעות היא מיליארדי שקלים על חשבון משלם המיסים בישראל, "כל עוד אנחנו בעזה לא יזרום אליה דולר מגורמי חוץ". בהקשר זה הוא יוצא נגד אשליות של גורמים שונים: "יש הזיה לפיה שני מיליון האנשים הללו יפוצו ברחבי עולם. גם גישתו של יאיר לפיד היא הזיה".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
תמי מי
תמי מי
4 חודשים לפני

האיש הזה חיים רמון איש לא רלוונטי
הוא מנסה לעשות לעצמו קמבק
זה נראה גרוע
הופיע בפטריוטים עם פנים של עגבניה צרח כמו מטורף
עשה הצגה הכי טובה בעיר
והפך לבדיחה
חיים רמון אתה לגמרי הזוי לפני שלושה חודשים תמכת בנתניהו ופתאום התהפכת ⁉️
מי מאמין למה שאתה אומר ❓

י. כאוס
י. כאוס
4 חודשים לפני

לכוחות היבשה נדרשו שבועים לפחות של אימון ותירגול, אם לא יותר לאחר שגאוני קרן וקס נר בצבא צמצמו וייבשו את כוחות היבשה, כמו למשל הורדת 1800 טנקים מהסד"כ. (עיין ערך בוגי,גנץ, אייזנקוט בין השאר)
אז כדאי לחיים רמון לשקול יותר את דבריו כי הוא מקבע את עצמו כנודניק של המדינה וחבל, כי עוד יש לו מה לתרום.

Subs
Subs
4 חודשים לפני

אז אני מבין שרמון נהיה מהאנשים האלה שחושבים שהם מבינים בביטחון. פתאום הוא מאמץ את הגישה של אליהו יוסיאן וצבי יחזקאלי? חחחחח בטח. ובאמת נראה לו שאנחנו נשים אפילו אגורה שחוקה על האויב הפלסטיני? נו באמת. ודולרים מבחוץ? לא הספיקו לו ״התרומות״ הקטריות, שהגיעו ישירות לחמאס? אז מה? יקום חמאס אחר בדולרים האלה? וכן, מר רמון, יש התכנות לתפוצת הפלסטינים מחוץ לעזה. לא יודע אם בכל העולם, אבל אם אנחנו נשתמש בקלפים הנכונים שלנו, בעזרה של האמריקאים (לא בהכרח הממשל. יש גורמים בקונגרס ובסנאט שיכולים לקדם בהליכים גם כן) אפשר לגרום להם לצאת למדינות שאפשר לתמרץ אותן לקבל את העזתים… אז זו לא הזיה. הזיה תהיה לתת את עזה לאיזשהו גורם פלסטיני. אם אתה לא מבין שהפלסטינים הם הבעיה, כנראה שלא תבין לעולם. 🤦🏻🤷🏻

דניאל
דניאל
4 חודשים לפני

סוגרים פסי ייצור של תחמושת, מתחזקים תותחים משנות ה-70 של המאה הקודמת, החימושים שלנו מפגזים, דרת פצצות למטוסים ועד מיירטים לכיפת ברזל כולם מגיעים מארה"ב לכן כשארצות הברית אומרת להפסיק לירות זה כי היא יכולה לגרום לנו להפסיק לירות, הבקשה להתחשבות היא רק עניין תקשורתי כדי למנוע מבוכה תקשורתית, העיקר שישראלים מחליפים מכונית כל שנתיים…את הבור הזה חפרנו לעצמנו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום