חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה פייגלין: מיטוט החמאס? מיטוט זה חירטוט!

משה פייגלין אומר כי לא די בהריגת אנשי החמאס וכיבוש עזה. "מיטוט זה חרטוט" זה לא נצחון. רק חידוש עזה היהודית הוא נצחון ואין בלתו

שתפו :

פלאש 90

ממשלת ישראל מדברת על מיטוט החמאס אך בשלב זה אינה רואה את חידוש ההתיישבות היהודית בחבל עזה כדבר אפשרי ובכל מקרה אינה מציבה זאת כיעד.

ראש הממשלה מדבר על שליטה בטחונית ישראלית אך לא ברור כלל וכלל מה ייעשה בשטח. האמריקאים לוחצים על השבת הרשות הפלסטינית לעזה, דבר שישראלים רבים רואים בו הזיה מטורפת ומסוכנת וראש הממשלה נתניהו מסרב לכך בפומבי.

חה"כ לשעבר משה פייגלין אומר כי כל עוד ממשלת ישראל מדברת רק על מיטוט החמאס ונמנעת מלהכריז על חידוש השליטה וההתיישבות היהודית בעזה, איננו צפויים לנצחון אמיתי.

בפתח דבריו מדבר פייגלין על הרוח הגדולה של חיילי צה"ל. "אני ממש נפעם. תמיד האמנתי בסגולה הישראלית בכוחות הצפונים בנו, אחרת לא הייתי ממשיך בפוליטיקה. אנחנו באנו בברית עם הקדוש ברוך הוא אז איך אפשר שלא להאמין בעם הזה. מה שאנחנו רואים כעת בעיניים זה משהו שלא ראינו מאז 48 בשום מלחמה. הרוח וההקרבה, האמוניות והחיבור לזהות היהודית בקרב כלל החיילים ומסירות הנפש והגבורה העילאית שבאה בצורה טבעית ופורצת מכל שדרות האוכלוסיה זה דבר שלא תיארתי לעצמי. ידעתי שזה שם אבל אני ממש עומד ומשתאה. ממש מתרגש עד דמעות כשאני רק מדבר על זה".

מכאן עובר פייגלין לניתוח המצב הפוליטי ואומר שההנהגה המדינית לא מחוברת לרוח הזו. היא ממשיכה עם הקונספציה על אף שחצי מהעם רוצה לחזור ולהתיישב בגוש קטיף על פי הסקרים.

"מי שמדבר על מיטוט זה חרטוט. מי שלא אומר בפה מלא זו ארצנו, מחרטט. עזה זו עיר יהודית עם הסטוריה של 3,000 שנה. חזון השיבה לעזה לא נמצא בימין באף אחת מהמפלגות שמרכיבות את קואליציית ה 64. אתה לא שומע את זה. החיילים נלחמים כאריות אבל הכל נעשה לא כמלחמה אלא כתמרון".

לדעתו של פייגלין כל עוד מדינת ישראל אינה מציבה יעד של עזה יהודית לא ייתכן נצחון. הוא אף מוסיף כי חוסר החזון גורם להתארכות המלחמה.

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
...שמרית
...שמרית
4 חודשים לפני

נהנית מאוד לשמוע את מר יוסף פייגלין….
הייה בריא! עם ישראל זקוק לך !

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום