חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר משה אלעד: "אין לנו מה לחפש בעזה"

תא"ל במיל' ד"ר משה אלעד, מזרחן ומרצה במכללה האקדמית 'גליל מערבי', סבור שלמדינת ישראל אין מה לחפש בעזה ומעדיף נוכחות של כח בינלאומי

שתפו :

דיונים מתקיימים לגבי היום שאחרי ברצועת עזה והדעות נחלקות בין שליטה ישראלית מלאה לבין שליטה של הרשות הפלסטינית, אולי בכלל כח בינלאומי.

תא"ל במיל' ד"ר משה אלעד, מזרחן ומרצה במכללה האקדמית 'גליל מערבי', אומר: "אין לנו בעזה התנחלויות, ואין לנו צורך כזה, אנחנו לא צריכים להיות שם, ואם כח בינלאומי לא יצליח לשמור על שלומנו, תפקידנו יהיה מיד להגיב."

אלעד נחוש בעמדתו: ״האלטרנטיבה היא לא ישראל, הייתי מוציא את זה מהר מאוד מכלל אפשרות, כי כל מה שיקרה ביום שאחרי יהיה גם ברמה הלגיטימית והמורלית לא טוב למדינת ישראל״.

 

למענה על הסקר הגדול:*
https://bit.ly/SurveyTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דויד
דויד
3 חודשים לפני

לך אין, אבל לעם ישראל יש ועוד איך

Subs
Subs
3 חודשים לפני

״ואם כח בינלאומי לא יצליח לשמור על שלומנו, תפקידנו יהיה מיד להגיב." רעיון נהדר. זה כבר עובד נפלא בלבנון, למה שזה לא יעבוד גם בעזה? זה כמו האמירה שאפשר יהיה לכבוש מחדש את עזה אחרי ההתנתקות. כוח בינלאומי = חזרת החמאס. אף אחד לא ילחם נגד פלסטינים, כשמדינות מערביות בעולם ממסכנות אותם ככה. ומי אמר שתהיה לגיטימציה לישראל לתקוף בעזה אחרי שנעביר את השליטה בה לכוח בינלאומי? ולמה שזה יהיה לא טוב מורלית? יש רבים וטובים שרוצים לחזור לשם. חזרה להתיישבות בעזה רק תעלה את המורל של המדינה, לא להיפך.

Netanel Erenberg
3 חודשים לפני

תודה על הכתבת המעניינת

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום