חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף במיל׳ יצחק בריק עונה למגדפים אותו: "אלופים בדימוס משקרים לציבור!"

האלוף במיל׳ יצחק בריק מתאר את המלחמה שמתנהלת בימים אלה כ"מלחמה כרונית שיכולה להימשך הרבה מאוד זמן" מול חמאס וחיזבאללה ועונה לכל הקצינים שמבקרים אותו

שתפו :

האלוף במיל׳ יצחק בריק מקוה שהמלחמה לא תתפתח למלחמה איזורית כוללת.

לדברי האלוף בריק אין לחכות ל"יום שאחרי", אלא תוך כדי המלחמה יש לבנות את היכולת של הצבא לרמה של לחימה איזורית, להגדיל את הצבא, להכניס חיל טילים ולייזר עוצמתי שיעצור את הטילים, להחזיר את הלוגיסטיקה לצבא ולהכין את העורף למלחמה עכשיו – לא לחכות.

האלוף בריק מדגיש, שאם ישראל רוצה להיות מוכנה למלחמה איומה שתפרוץ נגדה, היא חייבת לפעול עכשיו!

הוא מתייחס לידיעה על מערכת הביטחון שקונה מטוסים נוספים ב-14 מיליארד דולר, ואומר: "לא למדו שום דבר אחרי אירוע כל כך חמור". הוא מפרט את הבעיות הקשות שהתגלו בצבא, ובהן, גודל צבא היבשה שאינו מספיק ואובדן היכולת לקרב משולב.

"מטוסים לבד לא מנצחים מלחמה", קובע בריק ומוסיף, שבמקום לפתח טילי קרקע קרקע שהם יעילים ממטוסים בהגנה מפני טילים על ישראל, ובמקום לייזר עוצמתי כדי להגן על העורף – הצבא מבזבז עכשיו 14 מיליארד ₪ וקונה מעל 100 מטוסים חדשים. בריק מסביר, שהלובי של חיל האוויר הוא חזק ומוביל תהליכים שאין להם שום קשר למלחמה!

ב-20 השנה האחרונות, מבהיר האלוף בריק, החליטו בצבא שאין יותר מלחמות גדולות ו"קיצצו את הצבא עד דק". בנוסף, הטכנולוגיה לא הוטמעה בקרב החיילים ואין אנשים שיתחזקו אותה, כי הקטינו את כח האדם בצבא, לכן "הטכנולוגיה היא סיסמה" בלבד. לדברי בריק, קניית מטוסים חדשים היא עדות לקונספציה שכשלה ועדיין ממשיכה. לכן לדעתו, אלו שהרסו את הצבא אינם יכולים לבנות אותו.

האלוף בריק משיב לשאלות הבאות: מי צריך להחליף את אלו שהרסו את הצבא? מהו הסיאוב בצבא? מדוע הציבור מוכן היום לשמוע את האמת על הצבא? מהי תגובתו לטענות נגדו? והאם הוא מאמין בעם וביכולתו?

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גבי
גבי
2 חודשים לפני

דברי האלוף בריק לא ישארו באויר
אם אוזני המערכת הביטחונית אטומות בחוסר אחריות העם כולו שומע את דבריו וידע לתבוע אותם מכל אחראי. לא נלך שבי אחרי כל מיני שלא דנים בדבריו כראוי וכנדרש

אברום
אברום
2 חודשים לפני

השאלה שנשאלת למה לא שומעים לבריק והתשובה כמו בבית המשפט העליון שחבר מביא חבר ולא מכניסים מי שאינו חבר בצבא זה בוגרי קרן וקסנר אז חיבים לעשות שינויים בצבא ולקדם אנשי צבא עם הכיפות הברוגות שהם פייטרים אמיתיים ופטריוטים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום