Search
Close this search box.

לא יאמן! מהו האינטרס של סינוואר להחזיר את החטופים?

ד"ר דורון מצא, מזרחן ובכיר לשעבר במערכת הביטחון, מתאר את האינטרס של סינוואר בעסקת החטופים שהוא מעבר להפסקת הלחימה או לקבלת אסירים

תגיות

שתפו :

ד"ר דורון מצא, מזרחן ובכיר לשעבר במערכת הביטחון, אומר כי האינטרס של סינוואר בעסקת החטופים הוא למעשה: ״ליצור מצב שבו לאורך זמן, ישוחררו רוב החטופים הישראלים, והרעיון שעומד מאחורי הדבר הזה, הוא בעצם ליצור מציאות גם בתוך מדינת ישראל וגם בזירה הבינלאומית שבו המלחמה מתייתרת״.

ד״ר מצא מבהיר את דבריו לגבי הזירה הפנימית: "החזרת רוב החטופים, תניע פה איזה מחול שדים של הצורך להמשיך במלחמה ברצועת עזה, סינוואר מתכוון לכבות את המלחמה ברצועת עזה על ידי זה שהוא יחולל פה כאוס, וזה יבוא על ידי החזרת החטופים ואז ישאלו שאלות, האם יש טעם בהמשך הלחימה כשרוב החטופים כבר כאן?" וכל זה למרות שהפסקת הלחימה לא תהיה חלק מהעסקה.

בעניין הזירה הבינלאומית: "הוא בונה על זה שבמצב בו רוב החטופים יחזרו, מדינת ישראל תאבד את הלגיטימציה הציבורית שלה מהאמריקאים ומהאו"ם לצורך סגירת האירוע המלחמתי".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

מצד שני הלחץ של משפחות החטופים רק מעלה את המחיר והעקשנות של סינוואר ובכך הם גורמים נזק עצום למדינת ישראל .
השאלה מה קודם – המדינה או החטופים ? לדעת הרוב , התשובה היא המדינה קודמת . אחרת תהיה מוטיבציה לכל אירגון טרור לחטוף עוד ועוד ולדרוש הרים וגבעות ובכך לפרק את המדינה על כל תושביה .
כדאי שמשפחות החטופים יסתמו את הפה בזמן לחימה . נקודה

registro na binance
1 חודש לפני

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום