חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' דיסקין: מי מושך בחוטים של השמאל ומממן את השלטים באיילון?

פרופ׳ אברהם דיסקין מהחוג למדע המדינה בראיון על מחאת השמאל ועל המשותף בין מסריה לבין אלה של חמאס

שתפו :

כבר בפתח דבריו, מדגיש פרופ' אברהם דיסקין, שאינו חושב שיש קונספירציה או תיאום עמדות בין השמאל לחמאס.

פרופ' דיסקין מספר שבפתק שהתגלה במנהרות לפני מספר ימים, הופיעו הוראותיו של סינוואר, לגבי מהלכים שיש לעורר בדעת הקהל הישראלי, כשהעיקריים שבהם היו לתקוף את נתניהו ולהצביע על הניגוד באינטרסים בין שחרור החטופים לניצחון במלחמה.

פרופ' דיסקין מזכיר את הופעתו של אהוד ברק בפורום 555, שם אמר ברק בדיוק את אותם הדברים, שסינוואר מורה עליהם. ולא רק ברק, מוסיף פרופ' דיסקין, גם אחרים ובהם דן חלוץ, רואים את סילוקו של נתניהו מהפוליטיקה, כמטרה עיקרית של המלחמה.

"בשמאל יש קמפיין רב שנים שהמטרה העיקרית שלו היא נתניהו, זה ידוע", קובע פרופ' דיסקין, בדיון המתפתח בינו לבין עו"ד זיו מאור, על ההבדל בין מחנה הימין למחנה השמאל בישראל.

פרופ' דיסקין מתאר את הופעתו של ברק בפורום 555, כשברק מסביר שם שהקמפיין נגד נתניהו נמשך, רק שהפעם הוא יהיה נסוב על עניין החטופים, וברק אף מבהיר למשתתפים, שהמנהיגים בקמפיין החטופים צריכים להתחלף, אך המנגנון יהיה אותו מנגנון. כך יוצא, שהמטרה של ברק בפורום 555, היא אותה מטרה בהוראותיו הכתובות של סינוואר.

"בדרך כלל כשמדובר בקונספירציה, אפשר להסביר אותה או בטמטום ובטיפשות או באמת בכוונה, בדרך כלל הטמטום, הטיפשות והעיוורון נמצאים בסופו של דבר כהסברים יותר נכונים. למה לי להגיד דבר שאני לא יודע? העובדות הן חמורות בפני עצמן". – מסכם פרופ' דיסקין את דבריו.

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
3 חודשים לפני

:היועמשית מגינה על רוצחת סדרתית קניבלית

https://smallpdf.com/file#s=9e53380c-e73f-4d05-914a-49e7a920a399

פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

ישראל שואפת להקטין את כמות הכוח בגבולות מבחינה כלכלית הקטנת ההוצאות עוזרת למשק. בנוסף בג"ץ בעתירות ליש דין וכ"ד כובל את ידי כוחות הביטחון באופן מתמיד ובכוונת מכוון. מסיבות אלו הצבא הולך על פתרונות טכנולוגיים. במלחמת יום כפור קראו לזה אמצעיים מיוחדים. היה בפסח, כמו לפני מלחמת יום כפור, התראה והצבא התכונן וזה עלה הרבה כסף. מספר ימים לפני שמחת תורה הגיעה התראה נוספת. נתניהו כינס את ראשי הצבא והם אמרו בוודאות גמורה שלא יהיה כלום, כמו ביום כפור. בערב שמחת תורה הגיעה התראה ובהמשך הגיעה התראה חמה מאד. לא נעשה כלום, למעט שליחת צוות מצומצם של השב"כ. להזכיר שראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. הם לא עדכנו את הדרג המדיני ואפילו לא העלו כוננות בגבול והתוצאות ידועות. חיילים נשחטו במיטות שלהם ואזרחים נטבחו, נאנסו, נשרפו חיים …. ברקע כישלונות פאסיביים כמו פרצות בגדר שלא תוקנו, אין בלוני תצפית, שמחייב העלאת כוננות, וכמובן כלום לא נעשה וכן קיצוץ מתמשך בצבא כולל הפסקת איסוף מודיעין ע"י סוכנים והפסקת האזנה לאויב בעזה (בריק מייחס את זה לכוכבי). רצף הכישלונות מראה על כוונה ומכוון ולא טעות בודדת ואקראית. על רקע זה, סגירת האמצעיים המיוחדים היא האצבע האחרונה בסכר. הם הצליחו לשכנע חייל חלש אופי, לנתק את האמצעיים המיוחדים. זה מסביר למה התעלמו מהתצפיתניות (דיווח שגוי מהאמצעים המיוחדים) וכן למה חיזבאללה לא הגיע גם למלחמה (נטורי קפלן לא הודיעו לו), סמכו על אמצעים מיוחדים שכמו במלחמת יום כפור מישהו ניתק. לדעתי ,לכאורה, מישהו מבכירי המחאה נגד הרפורמה ולא איראן, תיכנן את זה. השמועה היא שהחייל הבוגד, מסבות מוסריות ועליונות על של השמאל הפרוגרסיבי, התאבד מייד לאחר שנודע ממיידי הטבח. מדובר בבגידה של חיילים/קצינים יהודים בקבע מתוך צה"ל עצמו .האלוף בריק מספר על מקרה אחר, חייל בשם תומר אייגס שגם התאבד בדרך מוזרה, ע"י פרכוס ולאחר שהואשם בבגידה. פרכוס זה בדרך כלל תסמין להרעלה קשה. בריק רומז על חשד גם להתאבדויות בכל פרשות איסור הפרסום, שהוצאו לאחר פרוץ הטבח הקשה. האם לצבא או למפעיל הבוגד יש יד בהתאבדות. למה הפסיקו איסוף מודיעין ע"י סוכנים והפסקת האזנה לאויב בעזה (בריק מייחס את זה לכוכבי). איפה הבלונים ששלושתם פתאום נפלו

פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

אצל אלכס מיכאל מסביר: בערב שמחת תורה הגיעה התראה ובהמשך הגיעה התראה חמה מאד. לא נעשה כלום, למעט שליחת צוות מצומצם של השב"כ. להזכיר שראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. הם לא עדכנו את הדרג המדיני ואפילו לא העלו כוננות בגבול והתוצאות ידועות. לחיילים היה בונקר אם הציוד הדרוש שכלל מקלעים ורימונים. סגן מפקד האוגדה שהבין שאין זמן התארגנות אמר בקשר: כל אחד הגנה בגזרתכם בהצלחה סוף. ההחלטה של הרמטכ"ל לא להודיע למטה ולמעלה גרמה לחיילים להפתעה. הקרב נערך בבסיסים ולא על הגדר. לפני בוא הטרקטורים, יש יתרון למגן. רצף הכישלונות, לפני ואחרי מראה על כוונה ומכוון ולא טעות בודדת ואקראית. להזכיר שראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. יתכן ונתניהו לא עודכן, כי נתניהו היה יכול להחליט על מכה מקדימה והיה הורס להם התכנון. ב-7 באוקטובר המזימה הייתה לאפשר לחמאס הישג קטן שהתגלגל לקטסטרופה כדי לסלק את נתניהו מן השלטון.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום