Search
Close this search box.

איש אמ״ן: מדוע אי אפשר לכונן הסדר מדיני עם הפלסטינים?

עומר אללי, לשעבר חוקר באמ"ן, מסביר מדוע אין שום אפשרות להגיע להסכם מדיני עם הפלסטינים

תגיות

שתפו :

עומר אללי, לשעבר חוקר באמ"ן, מתייחס לאסטרטגיה של מדינת ישראל, וטוען באופן מפתיע: "למדינת ישראל אין אסטרטגיה בנושא הפלסטיני שנים רבות, את זה לא אני אומר, את זה אומר מבקר המדינה. אחת הגישות הייתה בואו נקפיא את המצב, חמאס ברצועה, פת"ח ביו"ש עד שיבוא גואל" ואותה הגישה קרסה לחלוטין ב-7 באוקטובר.

בנוסף לכך מבהיר אללי: "אין באמת הפרדה בן ערביי יו"ש לבין ערביי עזה, אלה אותם ערבים, אלה אותן משפחות וזאת אותה תרבות פלסטינית".

עם התרבות הפלסטינית, כך סבור אללי, אין אפשרות אמיתית "לכונן איתה יחסים מדיניים. התרבות הפלסטינית, זו לא תרבות שיש לה מדיניות אלא המלחמה עצמה היא התרבות הפלסטינית. כל גיבורי התרבות הפלסטינית הם מחבלים טרוריסטים" וזו הסיבה שמדינת ישראל צריכה לאמץ אסטרטגיה בעלת משמעות מול החברה הפלסטינית.

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בר כוכבא
בר כוכבא
5 חודשים לפני

האיסטרטגיה היתה לרדוף אחרי צל השלום… והשלום כמו הצל של כולם, ככל שתרדוף אותו כך יברח יותר. מה ששולט בהנהגה הפוליטית , הצבאית והביטחונית זו בורות מוחלטת לגבי תרבות השבט של השכנים, לגבי הפסיכוזה הדתית הרצחנית ששולטת בתרבותם ובעיקר חוסר הרצון להבין שעם אלה, השלום אינו אופציה, מעולם לא היה וגם לא יכול להיות…. אבל לך לחורר את הבועה ההזיתית שבנו סביבם….

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום