חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב שמואל אליהו על הסרבנים: "כך היה, חיל האוויר לא המריא"

הרב שמואל אליהו, הרב הראשי של צפת, מתייחס להשפעה של תנועת הסרבנות ערב הטבח הנורא שאירע בשבת שמחת תורה

שתפו :

טרם השבעה באוקטובר מדינת ישראל הייתה נתונה במשבר פנים ישראלי עמוק מאוד. היו אשר קראו להשבית את המשק, לחסום כבישים ונורא מכל, לסרב לשרת בצבא.

הרב שמואל אליהו, הרב הראשי של צפת: "לצערנו, בשעות הראשונות של שמחת תורה, כך היה" ומיד הוא מבהיר "חיל האוויר הישראלי לא המריא".

הרב אליהו הזכיר ריאיון שהתקיים בערוץ TOV עם שני טייסי קרב בדימוס ששאלו איך יכול להיות שחיל האוויר לא הגיע בזמן? "אם הם היו ממריאים לא היינו פה היום, לא היו כל כך הרבה הרוגים ולא היו כל כך הרבה חטופים", אומר הרב.

הרב אליהו, דן את הטייסים לכף זכות: "אף אחד לא חשד בהם שהם היו אנשים רשעים, אבל אנחנו יודעים ש'ברית כרותה לשפתיים', כשאדם אומר משהו, זה מה שקורה בסוף".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
2 חודשים לפני

מי סוחט את השב"כ ומה המשותף לאסור פרסום של פרשת המתחזה לכאורה מטעם השמאל עם הדודה המפורסמת, טענת טלי על פגישה לא תמימה בין ראש המוסד ושקמה, תאונה שבה נשרף התיק של רות דוד והמשך ביטול האשמות שלה. שב"כ ללא גבולות בשרות השמאל הקיצוני. רות דוד הייתה פרקליטות מחוז ת"א בזמן רצח רבין. אחרי רצח רבין, הרבה קבלו כוח ויכולים לשנות סדרי ממשל, לבטל תיקים, לתפור תיקים להקים מחלקה מיוחדת נגד מתיישבים …

המשיח
המשיח
2 חודשים לפני

השבכ מסתיר שיש לאלשיך רוצחת קניבלית שרצחה את הזוג כדורי ועוד עשרות או מאות אחרים. והיועמשית מסתירה את זה באמצעות תעודת חסיון, צו איסור פרסום והנחיה למח"ש לא לחקור.

המשיח
המשיח
2 חודשים לפני

השבכ המסטול תכנן וביצע

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום