חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ מיכל וולדיגר נגד מירב בן ארי: "יכולה להיות שחקנית בהבימה"

חברת הכנסת מ"הציונות הדתית" מבקרת את האופוזיציה בכלל ואת ח"כ מירב בן ארי בפרט לאחר שחזרה על הסיסמה "קואליציית המשתמטים"

שתפו :

ח"כ מיכל וולדיגר ממפלגת "הציונות הדתית" תוקפת את ח"כ מירב בן ארי ממפלגת "יש עתיד", שהחליטה בעומדה על הפודיום במשכן הכנסת לחזור שוב על הסיסמה המסיתה והשגויה "קואליציית המשתמטים". לטענתה של ח״כ וולדיגר מדובר במישהי "שיכולה להיות שחקנית בהבימה".

וולדיגר מאשימה את האופוזיציה: "היא אלופה בלדבר בשני קולות. הרבה פעמים אני יושבת וחושבת בבית ״מה הם אומרים?״ ואני לא מצליחה להבין".

ח"כ וולדיגר אינה מתחברת לסגנון של ח״כ בן ארי: "כשאני עולה לדבר במליאה אני לא צועקת כמוה, אני לא מזיזה את הידיים". בנוסף, היא מציינת את הסתירות הרבות שבדבריה.

וולדיגר מבהירה לבן ארי שאם היא מדברת על אחדות, לא יכול להיות שהאחדות תהיה סלקטיבית: "יש גם חרדים וצריך להתייחס אליהם ויש גם, להבדיל, ערבים וצריך להתייחס גם אליהם, ויש את כולם. ואם את רוצה לאחד את כולם תחת מטריה אחת, תפסיקי עם ההסתה הזאת".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
2 חודשים לפני

היועמשית מגינה על קניבלית.

המשיח
המשיח
2 חודשים לפני

הקניבלית שאכלה את תמר כדורי אכלה גם את הילדה מאתיופיה. אבל בגלל שהיא עובדת שב"כ היועמשית הוציאה תעודת חיסיון ואיסור פרסום ושיבשה את מח"ש. והשב"כ משקר שוואסים אסעיד רצח. הוא כביכול נתפס יומיים לאחר שמסרתי ראיות שהיא הרוצחת. היא אמרה לתמר כדורי יום לפני הרצח שתרצח אותה. המשטרה מסתירה וידאו עם הפנים שלה הולכת לדירה. בן גביר לא מתעסק בזה ימח שמו וזכרו כי היומעשית אמרה לא שזה לא עניינו. ביבי המניוק אחראי כי הוא אחראי על השב"כ, ימח שמו וזכרו לעולמי עד. הוא יותר גרוע מהיטלר. אפילו הנאצים לא אישור לחיילים שלהם לאכול יהודים. וזה לא סתם ברחוב צהל 9 כי זאת הכתובת שלה באופקים בה היא גרה. היא גם אכלה את חנית קיקוס.
הקלסתון של הרוצח של כדורי לא מתאים לוואסים אסעיד. השופטים ביטלו 30 דיונים לאחר שקיבלו ממני את הראיות.

najboljsa koda za napotitev na binance

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום