Search
Close this search box.

פרופ' יוני דובי מאונ' בן גוריון: מה יגיבו אם אורית סטרוק תעמוד בראש מכון לתכנון המשפחה?

פרופ' יוני דובי, חבר במחלקה לכימיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מבקר את המהלך למנות את תמר זנדברג לראש מכון מחקר באוניברסיטה ומציב תהיות אודות מינויים מקבילים

תגיות

שתפו :

פרופ' יוני דובי, חבר במחלקה לכימיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, לא אהב את זה שהאוני' החליטה להעמיד את תמר זנדברג בראש מכון מחקר חדשני שיעצב את השיח הציבורי בסוגיות של שינוי אקלים.

פרופ' דובי מצייר מקרה הפוך במטרה להבין כמה זה לא תקין: "בוא נאמר שיש תורם אשכנזי אמריקאי, שתורם מיליוני דולרים ודורש כחלק מהתרומה שלו להקים מכון לחקר ועיצוב תכנון המשפחה. ויצאו משם מחקרים שמראים שהפלות זה נורא, וזה משפיע לרעה על הפסיכולוגיה של האימהות, וישימו את אורית סטרוק לנהל את מכון חקר ועיצוב מדיניות ותכנון המשפחה. מה יגידו אז פרנסי האוניברסיטה?" פרופ' יוני דובי פוסק שאז המצב יהיה שונה.

הטענה המרכזית של פרופ' דובי היא שמדובר במינוי פוליטי שמשרת את האג'נדה של האוניברסיטה ולכן אם היה מדובר במקרה הפוך, לעולם מקבלי ההחלטות באונ' לא היו מאשרים את המינוי: "זאת פוליטיזציה של האקדמיה, שאני מזהיר ממנה כבר המון זמן".

הצטרפו למועדון ״היחידה״

https://bit.ly/HayechidaWA

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המשיח
המשיח
4 חודשים לפני

השבכ והיועמשית משאירים רוצחת קניבלית חופשיה. היא אכלה את הילדה מצפת ואת תמר כדורי. ואסים אסעיד הוא לא הרוצח. השב"כ שקרנים בני שקרנים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום